උපායශීලි මුසල්මානුවා-අතිශයෙන්ම කියවිය ය&

motocar

Active member
  • Nov 24, 2008
    185
    204
    43
    Sri Lanka -> New Zealand
    www.youtube.com
    Kathawanam masuran. but kiyen ki denatada oka therenne. aniwa mokak hari kiyala kammali kamata nikan innawa. ekek mulma comment1 dala thibbe akuru loku wadi kiyala. loku wadinam onama browser1ka thiyenawa zoom out option1. eka karala baluwanam harine hethu kiyane nathuwa. onna okai sinhalayage thathwe. anyway bump to the post and good luck bro.
     

    sudokuu

    Well-known member
  • Jun 21, 2012
    1,827
    263
    83
    hada giya thana
    boru kiyanna ona nane ban ilanga chandedi mama chande denne sinhalaya gana katha karana evunta vithrai
    vena kisima deyak balanne na
    chande ganna ena evunta eka theeranathmaka sadakayak kiyala eththu ganvanna api vada karanna ona.
     

    ryandok

    Well-known member
  • Oct 11, 2011
    13,684
    1
    3,804
    113
    වලපල්ලේ
    මරා කොච්චර උතුරට කලත් උන් චන්ද කීයද දුන්නෙ, අපරදේ සල්ලි, උන්ට කොච්චර කලත් උන්ට ඔනේ එකම දේ තමා



    හම්බයා දවසක මේ රට ගන්නේ සිංහලයට ගහලා නෙවේ.. සිංහලයට සල්ලි දීලා :lol::lol::lol:
     

    jodubaba

    Well-known member
  • Oct 29, 2008
    1,122
    514
    113
    39
    Dehiwala
    බලමු මේ කථාව තව දවස් කීයක් මතක තියෙයිද කියලා..... අපේ ජාතිය සිංහලනේ බ්‍රෝ............... :( :( :(
     

    Pathfinder_A2Z

    Well-known member
  • Jun 10, 2016
    9,572
    3,671
    113
    තොණ්ඩුලන්තය
    මේක මගේ ස්වයං අදහස් දැක්වීමක්.... මේ ගැන මම ලිපි හතරක් පළ කරල තියෙනවා..... මට  ඕන වුනේ ෙම්ක පුලූන් තරම් ප‍්‍රචාර කරන්න ඒක වටයක් ගිහිල්ලා අයෙත් මහගෙදරට ඇවිල්ල.... සතුටුයි.... :)

    Read more ;

    sinhala vs. muslim - 1

    sinhala vs. muslim - 2

    sinhala vs. muslim - 3

    sinhala vs. muslim - 4


     

    ghost99

    Active member
  • Dec 26, 2015
    517
    174
    43
    bump කරන්න අපේ හැම කෙනාම මේක කියවන්න ඔනේ....
    Rep++++

    මේක මගේ ස්වයං අදහස් දැක්වීමක්.... මේ ගැන මම ලිපි හතරක් පළ කරල තියෙනවා..... මට  ඕන වුනේ ෙම්ක පුලූන් තරම් ප‍්‍රචාර කරන්න ඒක වටයක් ගිහිල්ලා අයෙත් මහගෙදරට ඇවිල්ල.... සතුටුයි.... :)

    Read more ;

    sinhala vs. muslim - 1

    sinhala vs. muslim - 2

    sinhala vs. muslim - 3

    sinhala vs. muslim - 4



    උබ ගැන ආඩම්බරයි
     

    Purifier

    Member
    Aug 23, 2016
    394
    29
    0
    මේක මගේ ස්වයං අදහස් දැක්වීමක්.... මේ ගැන මම ලිපි හතරක් පළ කරල තියෙනවා..... මට  ඕන වුනේ ෙම්ක පුලූන් තරම් ප‍්‍රචාර කරන්න ඒක වටයක් ගිහිල්ලා අයෙත් මහගෙදරට ඇවිල්ල.... සතුටුයි.... :)

    Read more ;

    sinhala vs. muslim - 1

    sinhala vs. muslim - 2

    sinhala vs. muslim - 3

    sinhala vs. muslim - 4



    Bump
     

    thilihare

    Well-known member
  • Apr 30, 2013
    6,686
    742
    113
    Kandy
    Apee Unge kisima Unanduwak naa ekaii Thiyana prasneee

    class Ekak gatthoth Eken bagayata wada Inne Muslims Sinhala un dennai nattham 3 Umuth enne kellek Hoya ganna ane manda Anagathe Gana sahena baya Hithenawa
     

    kumbakarna

    Junior member
  • Apr 13, 2012
    79
    10
    18
    වටින පෝස්ට් ඒකක්. තිතම අැත්ත ලියල තියනවා. ඒවට අපි ක්‍රියාත්මක විය යුතු අාකාරයත් කියල තියනවා. අවාසනාව ඔික අපේ උන්ට ඉක්මනින් අමතක වෙලා යන ඒකයි. සිංහලයගෙ කරුමෙ.:angry::angry::angry:
     

    Ereic

    Active member
  • Jan 17, 2016
    410
    183
    43
    Ube kathawa hari eth mathaka thiya ganin api nuwara , nuwara inne weddo, uba ooketh api pora ජාතකය lassanata liyala thiyenawa.. yakoo api sinhala .. api nuwara .api කොළඹ, api ehe mehe kiyala ekak ne anna ekai ape unta weradune.. ube kathawa watinawa.. eth nuwara unge lokukama makaganna be ..
    Apita kela uneth oya nuwara unge loku kama nisa kiyala mathaka thiya ganin.
    Hebei ube thread ekt garu karanawa..
     

    arrow__

    Well-known member
  • Jul 26, 2013
    3,198
    276
    83
    කිරියේ තියන දිග කතා මට කියවන්න කම්මැලියි. හැබැයි මේක මම කියෙව්වා. ඔයාගේ කතාව ඇත්ත. මෙන්න මේ ටිකත් මේකට එකතු වෙන්න ඕනේ.
    සිංහලයාගේ තියන ලොකුම දුර්වලකම තමා අනෙකාට ඊරිසියා කිරීම. :growl::growl:
    එක ලග තියන සිංහල කඩ දෙකක් ගමු. උන් දෙන්නා පෙන්නුවේ නැති වුනත් අනිකට හරියන්වට කැමති නෑ . කඩේට එන customer ලට කතා කරන්න දන්නේ නෑ.
    customer ලට respect කරන්න දන්නේ නෑ.බඩු දෙන්න රුපියලක් මදි කියලා customer හරවලා යවපු කඩ කාරයොත් ඉන්නවා.:sorry::sorry::sorry:
    ඒ වුනාට මුස්ලිම් අය එහෙම නෙවේ. "මාත්තියා මොනවද බැලුවේ" කියලා කතාවට අල්ලගෙන උන්ගේ business එක කර ගන්නවා. හිතමු උන ලග අපි ඉල්ලපුවා උන් ළග නෑ කියලා. තවත් මුස්ලිම් කඩයක නමක් කියලා එකේ බලන්න කියනවා. සිංහල කඩේක නම් අපි මේක කොහෙද ගන්න ඇත්තේ කියල ඇහුවත් දන්නේ නෑ කියනවා.
    මේ අඩු පාඩු හදා ගන්නේ නැතුව කවදාවත් සිංහල ජාතියට ගොඩ ඒමක් නෑ :no::no::no::no: