උබර්ල පාස්වඩ්ස් මැනේජ් කරලා තියෙන්නේ කොහොමද

reddit

Well-known member
  • Aug 18, 2016
    9,050
    8,307
    113
    Chilaw
    bitwarden tamai ithin. kawada hari kelawenakan use karanawa :baffled:

    chrome eke save karanawa ban... 2f thiyena nisa bayak na kohomath... apple password eketh save wenawa so phone eken log weddi awulakuth na
    cache da cookies da issuwoth badu tamai. logout wela neththam session ekama use karanna puluwan neda :confused:
    ------ Post added on Sep 8, 2025 at 10:29 PM
     

    Mugen

    Well-known member
  • Apr 18, 2013
    781
    893
    93
    ෆයර් ෆොක්ස් බ්‍රව්සර් එකේ පාස්වර්ඩ් මැනේජර් එක
     

    Hamu mahaththaya1

    Well-known member
  • Dec 7, 2017
    21,119
    22,211
    113
    ගම මහනුවරයි
    bitwarden tamai ithin. kawada hari kelawenakan use karanawa :baffled:


    cache da cookies da issuwoth badu tamai. logout wela neththam session ekama use karanna puluwan neda :confused:
    ------ Post added on Sep 8, 2025 at 10:29 PM
    ecchchara ekak nam danne na... man 10yr witharama ohoma thamai karanne dan... awulak wela na thama.. 2F thiyena nisa bayakutu na
     
    • Like
    Reactions: Yeezus