
metana bombs witarai natte
mama power yata dala thiyenne badawal wage wire tikamage setup eka.mata karadare me power ganna giyahama.
mama ekath mese udata set kara phone eka charge karanan giyahama karadara nisa.mama power yata dala thiyenne badawal wage wire tika
kumbi nam puduma wadayak ban.un keybord eke rubber kali kanavaKumbi polimak innawa![]()
kumbi nam puduma wadayak ban.un keybord eke rubber kali kanava
https://www.blizzardgearstore.com/ meken gatte broLap eke box eka use karanne monitor eka stand eka widiyata- asus
water bottle - nama danne ne
laptop stand eka uda lap eka - i5 32gb
headphone eka - q20
mobile holder eka
specs
kola kali
Machan link ekk tiyenm dapnko