උබලගේ ගෙවල් යටවෙනවද කියල බලාගන්න ඕනද ??

D.shan

Well-known member
  • Oct 31, 2011
    9,629
    1,479
    113
    වයබ පාලාතේ
    මෙහෙමයි මචන් elevation 105 ft උනාට
    උඹල ඉන්න area එකේ පහත්ම බිමේ elevation එකට සාපේක්ෂව උඹලගේ ගෙදර තියෙන හරියේ elevation එක බලන්න ඕන
    උදා රත්නපුර සමන් දේවාලේ ගේට්ටුව හරියේ elevation එක 85-90ft වගේ පෙන්නනවා එත් ඒ හ‍රිය වතුරට යට උනා නේ...
    ඒවගේ තමන් ඉන්න හරියේන් යන ගඟකට හරි ඇල පාරකට හරි සාපේක්ෂව බලන්න තමන්ගේ ගෙදර elevation එක
    නැත්නම් හැමදාම යටවෙන පහත්ම බිමකට සාපේක්ෂව බලන්න..

    පහත්ම බිමේ elevation එක 66 ක් වගෙ එන්නෙ අව්ලක් නැ
    :)
     

    ManOfSteel

    Well-known member
  • Jan 4, 2013
    2,940
    3,028
    113
    Invalid
    manදman;21713964 said:
    eka kohomda balanne ban??

    මෙහෙමයි මචන්
    වතුර ගලන්නේ එකම ලෙවල් එකට පොලවේ කඳු පල්ලම් තිබුනට වතුර පිරෙනකොට
    ඉස්සෙල්ලම පිරෙන්නේ පහත්ම තැනට එතන ඉදන් ටික ටික එකම ලෙවල් එකකට පිරිගෙන යනවා

    උදා උදාහරණයක් කිව්වොත්: උඹලගේ ගෙවල් පැත්තේ හැමදාම වතුරට යටවෙන වගුරු බිමක් තියනවා කියල හිතමු ඒකෙ elevation එක 50ft නම් ඊට යාබදව තියෙන උඹලගේ ගෙදර elevation එක 54ft නම්
    අර වගුරු බිම අඩි 5ක් පිරුනොත් උඹලගේ ගෙදරට අඩියක් වතුර දානවා..
    තවවිදිහකට කිව්වොත් උඹලගේ ගෙදරට වතුර දාන්න අර වගුරුබිම අඩි 4කට වඩා වතුරෙන් පිරෙන්න ඕන..
    මෙහෙම දෙයක් හිතමු මුලින් කියපු වගුරු බිම ත් එක්කම විශාල තැනිතලාවක් තියෙනවා එකේ elevation එක 52ft කියල එතකොට අර වගුරු බිම අඩි 4 ක් උසට වතුර පිරෙන්න අරකියපු තැනිතලාවත් අඩි 2 ක් වතුරෙන් පිරෙන්න ඕන ..

    ඔයවිදිහට භූගෝලීය පිහිටීම සලකලා බලන්න වෙනවා ගංවතුරක් අවොත් යටවෙන හැටි අනුමාන කරන්න
     
    • Like
    Reactions: manදman