උබලට සෙක්ස් ගැන තියෙන ආසාව අඩු වෙන්න ගත්තෙ මොන කාලෙදිද?

olu bakka

Well-known member
  • Aug 18, 2011
    22,884
    23,566
    113
    L200 2020 eka gatte 91Lks, Dunne 155Lks
    මොනවද හුත්තො මේ කියවන්නෙ මේ ත්‍රේඩ් එකේ

    Content overload & too much dopamine බන්.
    මමත් දැම්ම ත්‍රේඩ් එකක් ඇයි දැන් ඉස්සර වගේ හිනා යන්නෙ නැත්තෙ කියල.
    Same thing බන්. Curiosity එකක් නෑ. Explore කරන්න දෙයක් නෑ.
    හැම එකම දැකල ඉවරයි. ඉතින් ආතල් එකක් නෑ.

    ------ Post added on Apr 10, 2024 at 7:07 PM
     

    Colours

    Well-known member
  • Feb 2, 2012
    7,161
    2,416
    113
    බැදලා අවුරුදු 4 ට වැඩි wife එක්කත් සෙල්ලම දානවා , අතෙත් ගහනවා , porn බලනවා
    බැන්ද කියල න අවුරුදු 15 විතර තිබ්බ පුරුදු නැති කර ගන්න එක ලේසි නැ
     

    54H4N

    Active member
  • Feb 20, 2018
    124
    174
    43
    බැදලා අවුරුදු 4 ට වැඩි wife එක්කත් සෙල්ලම දානවා , අතෙත් ගහනවා , porn බලනවා
    බැන්ද කියල න අවුරුදු 15 විතර තිබ්බ පුරුදු නැති කර ගන්න එක ලේසි නැ
    Same
     

    Mr.dark

    Well-known member
  • Jun 2, 2022
    4,486
    6,351
    113
    අවුරුදු 15-16 ඉදන් ඇක්සස් තිබුන නිසා ලොකු කුතුහලයක් හොයාගෙන යන්න තරම් අමාරුවක් තිබුනෙත් නෑ. පස්සෙ ඉගන ගන්න කාලෙයි වෙනත් ප්‍රශ්න වල හිර වෙලා ඉදපු කාල වලයි ටිකක් අඩු උනා. ඒවා ඉවර උනා ම තාමත් ඉස්සර වගේ මයි.
     

    Honda.putha

    Well-known member
  • Dec 26, 2017
    17,238
    29,818
    113
    Content overload & too much dopamine බන්.
    මමත් දැම්ම ත්‍රේඩ් එකක් ඇයි දැන් ඉස්සර වගේ හිනා යන්නෙ නැත්තෙ කියල.
    Same thing බන්. Curiosity එකක් නෑ. Explore කරන්න දෙයක් නෑ.
    හැම එකම දැකල ඉවරයි. ඉතින් ආතල් එකක් නෑ.
    මම කාලෙකට කලින් නිව්ස් එකක් කියෙව්වා කොල්ලෙක් බඩු 400ක්ද 500ක්ද ටෝක් කරලා ගහලා දැන් ඌට කිසි ඉන්ටරෙස්ට් එකක් නෑ කියලා. (ඇමසින් නෙමේ)

    ඇවුරුදු 15 16 කාලෙ මතකනෙ චීත්ත කෑල්ලක් දැක්කත් නගිනවා
     

    villa pro

    Well-known member
  • Feb 10, 2021
    1,943
    2,967
    113
    Civic එකක් ගන්න එපා පාඩුයි නේද බන් දැන් 😏
     

    uttappu

    Well-known member
  • Sep 15, 2015
    932
    748
    93
    ලඟදි ඉඳල ඉස්සර තරම් සෙක්ස් ගැන හිතෙන්නෙ නැහැ බන්. අඩු තරමෙ අතේ ගැහුවෙත් නැහැ සතියකින්. බඩුවක් මැසේජ් එකක් දැම්මට රිප්ලයි කරන්නවත් හිතෙන්නෙ නැහැ. පෝන් සයිට් එක ඕපන් කරල චුට්ටක් බ්‍රව්ස් කරල ක්ලෝස් කරා. මේක නෝමල්ද බන්? මේ රස්නෙ කාලෙ හින්දද මේ?
    කෙලෙස් තුනී වෙලා 😂
     
    • Haha
    Reactions: wissnshaftler

    Duckduck

    Well-known member
  • Mar 4, 2023
    1,798
    976
    113
    බැදලා අවුරුදු 4 ට වැඩි wife එක්කත් සෙල්ලම දානවා , අතෙත් ගහනවා , porn බලනවා
    බැන්ද කියල න අවුරුදු 15 විතර තිබ්බ පුරුදු නැති කර ගන්න එක ලේසි නැ
    Same machan. Train eke yana ena kotath aninna hoda kellek hoyanawa, kohen badu unanawada manda payyata. Ganitath kelinawa, atheth gahanawa, ane manda bn
     
    • Wow
    Reactions: Tharaka25

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,672
    50,038
    113
    සේදවත්ත
    උඹේ කොහේටද ගැහුවේ
    අතට . අත වැඩ. උබේ සොකඩෙට නේ ගැහුවේ දැන් නිකං වතුර නැතුව මැලවුන මලයි නටුවයි වගේ නේ 🤭 එකයි උබ පුක්ශණය වෙලා සතුටු වෙන්නේ . මේල් ජී ස්පොට් එකෙන් පමණයි නේ දැන් වින්දනයක් ලැබෙන්නෙ සොකඩෙ කනාටු වෙලා නිසා
     
    • Haha
    Reactions: rumesh.fbi

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,846
    113
    මාලඹේ
    අතට . අත වැඩ. උබේ සොකඩෙට නේ ගැහුවේ දැන් නිකං වතුර නැතුව මැලවුන මලයි නටුවයි වගේ නේ 🤭 එකයි උබ පුක්ශණය වෙලා සතුටු වෙන්නේ . මේල් ජී ස්පොට් එකෙන් පමණයි නේ දැන් වින්දනයක් ලැබෙන්නෙ සොකඩෙ කනාටු වෙලා නිසා
    උබට අතට ගැහුවා නම් ලොකු දෙයක් මම හිතුවේ උබේ නැට්ට ගැහුවා කියලා🤣
     

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,672
    50,038
    113
    සේදවත්ත
    උබට අතට ගැහුවා නම් ලොකු දෙයක් මම හිතුවේ උබේ නැට්ට ගැහුවා කියලා🤣
    උබෙත් නැට්ට නැති නිසා නිසානේ සොකඩෙට ගැහුවේ නේද . දැන් නගින් නෑ
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,846
    113
    මාලඹේ
    උබෙත් නැට්ට නැති නිසා නිසානේ සොකඩෙට ගැහුවේ නේද . දැන් නගින් නෑ
    මගේ නගින්නෙ නැත්තං උබේ පුක ඉරුනේ කොහොමද එදා
     

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,672
    50,038
    113
    සේදවත්ත
    මගේ නගින්නෙ නැත්තං උබේ පුක ඉරුනේ කොහොමද එදා
    උබේ නගින් නැති නිසා උබේ පුක පැලුවම දුකට ඔයා කතා හදන්න එපා . උබ දැන් ආශ්වාදය ලබන්නේ මේල් ජී ස්පොට් එක සිමියුලේට් කරගෙන පමණයි නේ. ඔව් ඉතින් හැමදාම කරනකොට පුකත් පැලිලා ඇති උබේ 🤭
     

    dananjaya696

    Well-known member
  • Apr 4, 2009
    2,738
    4,946
    113
    Nugegoda
    වඳ කොත්තු කාල වඳ වෙලා ඉන්නෙ උබලා. :lol: මේකයි මචං මානසික අසහනය වගේ තියෙනව ඇත්තෙ පොඩ්ඩක් ඩොකෙක් හම්බෙයන් ඒකට. හිතෙ ප්‍රශ්න වැඩිනම් ඔහොම වෙනව. මටනම් ඔහොම උනා කොන්ඩෙ යනවට ගත්තු බෙහෙතකින්. නගින්නෙම නැතුව ගියා. පස්සෙ බෙහෙත් නැවැත්තුව සති 2කට විතර පස්සෙ අපහු ටිකක් පන ගහල එන්න ගත්තා. ඒ බෙහෙත් එක බොද්දි බඩු යන්නෙත් වතුර වගේ. උකු ගතිය නැතිවෙලා යනව. දවස ගානෙ බොන්න කියල දුන්න බෙහෙතක්. මම ඒක දැන් සතියකට 1 ටැබ්ලට් එකයි ගහන්නෙ. මම කියන්න හැදුවෙ බෙහෙත් ගන්නවනම් සමහරවිට ඒ බෙහෙතටත් ඔහොම වෙන්න ඉඩ තියෙනව. මටත් බෙහෙත් බොනකොට කෙල්ලො ගැනවත් ආසවක් එන්නෙ නැතුව ගියා. ගගහ ඉන්නකොට නිකම්ම බැහැල යනව කියපන්කෝ. / කෝකටත් ඔය මම් අකීව දෙක ගැන අවදානය යොමුකරල බලහන්. මානසික පීඩනය හෝ ගන්න බෙහෙතක්.