කලිම් එකා එක්ක හොඩට සුම්කලmokakda kiwwe?
කලිම් එකා එක්ක හොඩට සුම්කලmokakda kiwwe?
ඉස්සරට වඩා දැන් නම් සුකපු නැති එකක් හොයාගන්න සෑහෙන අමාරුයි වගේ. ඉස්සර කාලෙ අවුරුදු ගානක් යාලුවෙලා ඉන්න උනුත් මිරිකනවා ලෙවකනවා විතරනෙ. ලීක් වෙන එව්වා හැටියට ඉස්කෝලෙ යන උනුත් දැන් කෙලින්ම වැඩේ කරනවා.කලිම් එකා එක්ක හොඩට සුම්කලඉන්නෙ නම් 10 ටවත් ගැනගන්න බෑ වගේ
![]()
මොකද දැන් දෙන්නා මැරි කරාද?කලිම් එකා එක්ක හොඩට සුම්කලඉන්නෙ නම් 10 ටවත් ගැනගන්න බෑ වගේ
![]()
නෑ බං තාම දෙලොවක් අතර මා තනිවෙලා ..හිතට අවුල් බං වෙලාවකට තව වෙලාවකට පව් කියලත් හිතෙනව අනේ මන්දාමොකද දැන් දෙන්නා මැරි කරාද?
ඒකිගේ වයස කීයද?නෑ බං තාම දෙලොවක් අතර මා තනිවෙලා ..හිතට අවුල් බං වෙලාවකට තව වෙලාවකට පව් කියලත් හිතෙනව අනේ මන්දා
28 බං (නෑ නෑ උබේ සීන් එකට සම්බන්ද එකී නෙවේ බංඒකිගේ වයස කීයද?
දැන් කාලෙකට කලින් මගේ කසාද ජීවිතේනම් ඉවර උනා. මම කාටවත් එහෙම වෙන්න එපා කියලා ප්රාර්ථනා කරනවා, හැබැයි මචං ඔය වගේ තිරණ ගන්න යද්දී සිය පාරක් හිතලා වැඩ කරන්න. ලස්සනට රැවටිලා තමයි මටත් වැඩේ වැරදුනේ. කසාදයක් කරගන්න හදනකොට ඔය දේ විතරක් නෙවෙයි තව ගොඩක් ඒවා බලන්න වෙනවා.නෑ බං තාම දෙලොවක් අතර මා තනිවෙලා ..හිතට අවුල් බං වෙලාවකට තව වෙලාවකට පව් කියලත් හිතෙනව අනේ මන්දා
නෑ එහෙම එකකට ඇහුවා නෙමෙයි, මේ දේවල් බලපන් බඳිනවා නම්.28 බං (නෑ නෑ උබේ සීන් එකට සම්බන්ද එකී නෙවේ බං)
මොකක්ද හේතුව? කෙටියෙන් කියපන්කො බලන්න අපිටත් වලේ වැටෙන්නේ නැතිවෙන්න.දැන් කාලෙකට කලින් මගේ කසාද ජීවිතේනම් ඉවර උනා. මම කාටවත් එහෙම වෙන්න එපා කියලා ප්රාර්ථනා කරනවා, හැබැයි මචං ඔය වගේ තිරණ ගන්න යද්දී සිය පාරක් හිතලා වැඩ කරන්න. ලස්සනට රැවටිලා තමයි මටත් වැඩේ වැරදුනේ. කසාදයක් කරගන්න හදනකොට ඔය දේ විතරක් නෙවෙයි තව ගොඩක් ඒවා බලන්න වෙනවා.
Good.අවුරුද්දක්වත් ආශ්රය කරලා බලපන් ඕක බඳිනවා නම්.
අතිශයින්ම පෞද්ගලිකයිමොකක්ද හේතුව? කෙටියෙන් කියපන්කො බලන්න අපිටත් වලේ වැටෙන්නේ නැතිවෙන්න.
------ Post added on Apr 11, 2024 at 2:17 PM
දුකයි සහෝදැන් කාලෙකට කලින් මගේ කසාද ජීවිතේනම් ඉවර උනා. මම කාටවත් එහෙම වෙන්න එපා කියලා ප්රාර්ථනා කරනවා, හැබැයි මචං ඔය වගේ තිරණ ගන්න යද්දී සිය පාරක් හිතලා වැඩ කරන්න. ලස්සනට රැවටිලා තමයි මටත් වැඩේ වැරදුනේ. කසාදයක් කරගන්න හදනකොට ඔය දේ විතරක් නෙවෙයි තව ගොඩක් ඒවා බලන්න වෙනවා.
ඕකක් තිබ්බ නම් දනී නෙහ් හම්බ කරන විදිහkimbak hai kara ganin ban. supiri adayam margayak hada gaththaki
සයිලන්සරේට ඔබන්න ගිහින් පිච්චිලා නැද්ද.
නෑ එහෙම එකකට ඇහුවා නෙමෙයි, මේ දේවල් බලපන් බඳිනවා නම්.
කඩපු එකා ගෙවල් කිට්ටුවද?
ඌ තාම පස්සෙන් එනවද?
උත් එක්ක තාම contacts තියේද?
කෙල්ලගේ අනිත් කොලිටිස් හොඳ මට්ටමක තියේද. ඒ කියන්නේ පෙට්ටිය තිබ්බත් එකයි නැතත් එකයි මට මේකිව වටිනවා කියන ඩේ තොගේ බොක්කටම වදිනවද කියල බලපන් අනිත් කොලිටීස් වලින්.
අවුරුද්දක්වත් ආශ්රය කරලා බලපන් ඕක බඳිනවා නම්.
ඔය ඔක්කොටම උත්තර ඔව් බස් හෝල්ට් දෙකයි අපේ ගෙවල් ලග ඉදන් ගං අපතයෙක් ඒ බෙසිකයනම්ඒකම තමා අවුල ඒකිම තමා නවත්තල තියෙන්නෙ හරියන්නෙ නෑ කියල දැන් නම් contacts නෑ මාව හම්බවෙන්න කලින් msg එම දාල තියෙනව අරූ නම්බර් හොයන් අවුල තියෙන්නෙ මචං අතින් විතරයි වගේ ඇල්ලුවෙ සීන් එකේ බොරු කිව්ව මාසගානක්ම ආයෙ සුම්පිරිම පච ලේසියකට අහුවෙන්නෙ නෑ මම ඉතින් සැකෙන්මයි බලන්නෙ කා ගැන උනත් ඒ හින්දමයි ඔහොම හරි කිව්වෙ නැත්නම් හනිමූන් යනකම්ම හොද බබා
![]()
කසාදයක් කරගන්න යද්දි ලස්සන දෙවනිතැනට දාලා අනිත් ඒවාට මුල් තැන දීලා කරන්න ගියෙ ඔච්චරකල්, ඒත් එච්චරයි බන් අවස්ථාවාදී හුත්තියො, තනිකර මවාපෑම විතරයි.දැන් කාලෙකට කලින් මගේ කසාද ජීවිතේනම් ඉවර උනා. මම කාටවත් එහෙම වෙන්න එපා කියලා ප්රාර්ථනා කරනවා, හැබැයි මචං ඔය වගේ තිරණ ගන්න යද්දී සිය පාරක් හිතලා වැඩ කරන්න. ලස්සනට රැවටිලා තමයි මටත් වැඩේ වැරදුනේ. කසාදයක් කරගන්න හදනකොට ඔය දේ විතරක් නෙවෙයි තව ගොඩක් ඒවා බලන්න වෙනවා.
ඒකි කැඩිල නැතුව ඇති කිව්වනෙ@KalanIND උඹ අර අනිත් ත්රෙඩ් එකේ දාපු කතාව දැක්කා. මේක හරිම සංකීර්ණයිනෙ බන්. එක්කො උඹ ඒකට නොගහා හිටියා නම් එපා කියලා අත අරින්න තිබ්බා. දැන් උඹ වණ කරගනනෙ.
ඔව් යකෝ මමත් වෙන කිසි දෙයක් බැලුවෙ නෑ මහතද කොටද දෑවැදි මොනාද අපි හොද හින්ද අපිට හොදක් වෙයි කියල හිතුව දෙය්යො බලල හරිකසාදයක් කරගන්න යද්දි ලස්සන දෙවනිතැනට දාලා අනිත් ඒවාට මුල් තැන දීලා කරන්න ගියෙ ඔච්චරකල්, ඒත් එච්චරයි බන් අවස්ථාවාදී හුත්තියො, තනිකර මවාපෑම විතරයි.
දැන් මං හිතන් ඉන්නෙ අනිත් ඒවා දෙකට දාලා ලස්සන එකියක් බදින්ඩ, නැත්තන් මුකුත්ම නෑනෙ.
ඒකි මුලින් එක පාරයි ගියේ කියලා පස්සේ පිළිගත්තද ඊට වඩා වතාවක් ගියා කියල?ඒකි කැඩිල නැතුව ඇති කිව්වනෙමම ඉතින් විස්වාස කලා එක පාරයිනෙ ගියා කිව්වෙත් අපිට ඉතින් කෘතුහලේනෙ චෙක් කොරන්න
(දහගමනක් විතර රූම් ඇද්ද ඒවගෙ සරනේරුත් තියෙයිද ඉතින්
)
ඔව් යකෝ මමත් වෙන කිසි දෙයක් බැලුවෙ නෑ මහතද කොටද දෑවැදි මොනාද අපි හොද හින්ද අපිට හොදක් වෙයි කියල හිතුව දෙය්යො බලල හරි
------ Post added on Apr 11, 2024 at 2:47 PM
Kello ona thram innava bro. Hithata hari nattam badinna epa. Insecured venava oyava. E kellath paw. Oyage paththen hithala balanna. Yaalu une kalin oya nm? She might had sex with you also..meka ekinekata sapekshai....samahara ayata meka pahu karala yanna puluvan. Smahara ayata bahe....but main thing...kalin eka ekka contacts thibboth uu gena kiyavanav nm...compare karanava nm malaata badinna epa....ඒකි කැඩිල නැතුව ඇති කිව්වනෙමම ඉතින් විස්වාස කලා එක පාරයිනෙ ගියා කිව්වෙත් අපිට ඉතින් කෘතුහලේනෙ චෙක් කොරන්න
(දහගමනක් විතර රූම් ඇද්ද ඒවගෙ සරනේරුත් තියෙයිද ඉතින්
)
ඔව් යකෝ මමත් වෙන කිසි දෙයක් බැලුවෙ නෑ මහතද කොටද දෑවැදි මොනාද අපි හොද හින්ද අපිට හොදක් වෙයි කියල හිතුව දෙය්යො බලල හරි
------ Post added on Apr 11, 2024 at 2:47 PM