උබලා අදින හොද underwear brand එකක් කියපන්කෝ ...

EON

Well-known member
  • Nov 4, 2012
    3,309
    2,932
    113
    boxer ඒවා තමා අදින්නේ, ඒවා බන් දිග නිසා හරියට හිරට සෙට් වෙන්නේ නෑ නේ මගුල office trouser එක ඇන්දම කොල්ලා ලාවට පැත්තට ගියාම පේනවා නයා උබහෙන් එලියට ඇවිත් එන්නවා වගේ.. crocodile ගත්තා ඒකාත් සෙට් නෑ, ලගදි ඉදන් AVI එකේ ඒවා අදින්නේ පොඩ්ඩක් හරි සෙට් උනේ ඒක. හොද comfortable ඒවා ටිකක් ගන්න ඕනා..
    Kotuwa/Pitakotuwa brands walin thamai
     

    shiwankaswe

    Well-known member
  • Apr 30, 2007
    7,561
    634
    113
    Colombo Sri Lanka
    CAVANI
    1751273377589.png
     

    thadi_bijja

    Well-known member
  • Aug 8, 2016
    899
    794
    93
    මටත් ඔය එක මගුලක්වත් සෙට් නෑ බන්...
    මේස් බැනියම යටින් එකතු කරලා හැට්ට කට්ටක් ගහගත්තම මරු
    වාඩි වෙලා ඉන්නකොට රිලැක්ස් නැගිට්ටහම ජිල් ෆිට්
    පුල් ඇජස්ටබල්..
    එක ගලෙන් කුරුල්ලො දෙන්නයි..
    ස්විම් සූට් පරාදයි
     
    • Haha
    Reactions: Proteus

    UbeThaththa

    Well-known member
  • Apr 15, 2025
    3,950
    5,205
    113
    මේකෙ උන් ඔය මුකුත් අඳින්නෙ නෑ..... 9 ඉන්ච් උන් සිවිල් පිට කකුලට තියල ලණුවකින් බැඳල තියෙන්නෙ
     
    • Haha
    Reactions: meknick29

    IndrajithGamage

    Well-known member
  • Oct 6, 2022
    14,024
    2
    15,769
    113
    boxer ඒවා තමා අදින්නේ, ඒවා බන් දිග නිසා හරියට හිරට සෙට් වෙන්නේ නෑ නේ මගුල office trouser එක ඇන්දම කොල්ලා ලාවට පැත්තට ගියාම පේනවා නයා උබහෙන් එලියට ඇවිත් එන්නවා වගේ.. crocodile ගත්තා ඒකාත් සෙට් නෑ, ලගදි ඉදන් AVI එකේ ඒවා අදින්නේ පොඩ්ඩක් හරි සෙට් උනේ ඒක. හොද comfortable ඒවා ටිකක් ගන්න ඕනා..

    අරවා මේවා Brandවල අස්ප ගණන් posh රෙද්දවල් මෙලෝ රහක් නෑ පකෝ. සැපට අඳින්න ඕන නම් ගනින් poomex. උඹල ඉතින් මගෙ ගැන දන්නවනෙ. ඕන සයිස් පයියකට අ‍ැට දෙකකට විතරක් නෙවෙයි, එක දිගට කිලෝමීටර් 10 - 15 අ‍ැවිදිනකොට පවා ඉකිලි කැපෙන් නැතිව, උඩට රෝල් වෙන්නෙ නැතිව, පයිය තැම්බෙන් නැතිව තියෙන හොඳම design එක උන්ගෙ. Local copy ත් තියෙනවා එ‍්වත් ලොකු අවුලක් නෑ. දෙකක් රුපියල් 800 යි වෙන්නෙ. 😻

    P. S. ජොකා ගලවන් නැතිව කටට දෙන්න පොකට් එකක් තියෙනවා අලුත් එ‍්වගෙ. එ‍්ක අ‍ාතල්. කලිසමේ සිප් එක අ‍ැරියා දුන්නා. මේ නම් පරණ එකක්.

    https://poomex.in/product-category/mens/trunk/

    IMG-20250630-233617.jpg
     

    VPS09

    Well-known member
  • Sep 13, 2014
    6,733
    2,139
    113
    maharagama
    අරවා මේවා Brandවල අස්ප ගණන් posh රෙද්දවල් මෙලෝ රහක් නෑ පකෝ. සැපට අඳින්න ඕන නම් ගනින් poomex. උඹල ඉතින් මගෙ ගැන දන්නවනෙ. ඕන සයිස් පයියකට අ‍ැට දෙකකට විතරක් නෙවෙයි, එක දිගට කිලෝමීටර් 10 - 15 අ‍ැවිදිනකොට පවා ඉකිලි කැපෙන් නැතිව, උඩට රෝල් වෙන්නෙ නැතිව, පයිය තැම්බෙන් නැතිව තියෙන හොඳම design එක උන්ගෙ. Local copy ත් තියෙනවා එ‍්වත් ලොකු අවුලක් නෑ. දෙකක් රුපියල් 800 යි වෙන්නෙ. 😻

    P. S. ජොකා ගලවන් නැතිව කටට දෙන්න පොකට් එකක් තියෙනවා අලුත් එ‍්වගෙ. එ‍්ක අ‍ාතල්. කලිසමේ සිප් එක අ‍ැරියා දුන්නා. මේ නම් පරණ එකක්.

    https://poomex.in/product-category/mens/trunk/

    IMG-20250630-233617.jpg
    නැග්ගම කොහොමද බන් ඔව ඇදන් ඉන්නෙ. උබේ එක පොඩී ද
     

    tha123

    Well-known member
  • Mar 4, 2015
    6,675
    1
    6,349
    113
    mamanm Ebony. thamant setwena brand ekk thynv. threa eke ugest una brand 2,3kin adala blnn.. setwena ekk hmbeyi
     

    IndrajithGamage

    Well-known member
  • Oct 6, 2022
    14,024
    2
    15,769
    113
    නැග්ගම කොහොමද බන් ඔව ඇදන් ඉන්නෙ. උබේ එක පොඩී ද
    බල බල ගොන් ප්‍රශ්න අහන ලස්සන. 😂 කෙළින් අඳින්න බෑ තමයි යකෝ එ‍්කනෙ පැත්තට දාගෙන ඉන්නෙ. ජොකා විතරක් නිසා ඔහොම ඉන්න පුළුවන්, කලිසමක් අ‍ැඳලා තිබ්බොත් සොරි තමා.

    දිග අනික කොහොමත් එච්චර වැඩක් නෑ බං. සැප වැඩි හරියක් තියෙන්නෙ කිම්බෙ මුල් ටිකේනෙ. වැදගත් වෙන්නෙ girth එක. දෙකම තියෙද්දි තමයි අ‍ාතල්.

    (කරන්න ගියාම ලොකු වෙනසක් නෑ ඉතින්, හැබැයි එළියට ගද්දි reaction එක මරු. 😅)

    https://web.archive.org/web/20230313100723/https://dan.com/buy-domain/cockgpt.com

    Screenshot-2025-07-01-05-54-41-571-mark-via-gp.jpg
     
    Last edited: