නෑ මචෝ සහ ගහන ඇත්තක් මන් කිව්වේ. ඇත්තටම එහෙම වුනා.ko... බොරු නේද කියන්නෙ. පූස මැරෙන්නැතා...
කෝ ඒ photo එක එවපන්ඔවු ෆේස්බුක් එකේ ඉන්න කාලේ එක කෙල්ලක් මට එව්වා ෆොටෝ එකක් ඒකිගේ පූසා අස්සට කෙසෙල් ගෙඩියක් ඔබාගෙන. මන් ඒකිව බ්ලොක් කරා. අපි මල් වගේ හැදුනු කොල්ලෝ.
පවු කොල්ල රෑට කාල නෑ වගේකෝ ඒ photo එක එවපන්
මන් දැන් ෆෙස්බුක් නෑ බන්, අවුරුදු දහයකට විතර කලින් එකක් මේක.කෝ ඒ photo එක එවපන්
Absolutely yes machan. Self respect is crucial machanyeah of course,
If they take forever to reply yes, just last week blocked a girl just becase she took 6 hours to reply to my message and gave me a lame excuse, it only take 2 secinds to reply, now she is calling me back non stop just becase I blocked her haha, now she got all the time in this fucking world, as men self respect is so important,
agreedDon't block, just ignore, that's the best punishment.