උබලා ගහලා තියන කෙල්ලොන්ගේ රැකියා ටයිප් එක

Daara Baduwak

Active member
  • Apr 2, 2026
    183
    90
    28
    ටම රකිඅවක් න ස්චූල් ඔඋට් උන විටරි අ ටය්පේ අකට කියන්ඩ ප්ලුහන් නමක් මොකඩඩ?
     

    SpinXO

    Well-known member
  • Jul 6, 2015
    4,260
    5,120
    113
    Loading...
    මට සුපිරිම බඩුකාරයෙක් කියලා තියෙනවා, අනිත් රටවල කෙල්ලොත් එක්ක බැලුවහම ලංකාවෙ කෙල්ලන්ගෙ ගඳ වැඩි නිසා sex කරන්න අප්පිරියා හිතෙනවා කියලා. තායි මැලේ වගේ ඒවා නියමයි කියලා කියනවා. කිසිම ගඳක් නැහැලු. දඟලලා කරලා උන් උපරිම ඉන්ජෝයි කරනවා සහ මාර සපෝට් එකක් දෙනවලු පාට්නර්ට. ඌ පිටරට ටැක්සි දුවන්නෙ. පුදුම සැපක් ගන්නෙ ඒ පැත්තෙන් නම් ගෝතයා...
     

    planner123

    Well-known member
  • May 22, 2018
    8,956
    15,398
    113
    මට සුපිරිම බඩුකාරයෙක් කියලා තියෙනවා, අනිත් රටවල කෙල්ලොත් එක්ක බැලුවහම ලංකාවෙ කෙල්ලන්ගෙ ගඳ වැඩි නිසා sex කරන්න අප්පිරියා හිතෙනවා කියලා. තායි මැලේ වගේ ඒවා නියමයි කියලා කියනවා. කිසිම ගඳක් නැහැලු. දඟලලා කරලා උන් උපරිම ඉන්ජෝයි කරනවා සහ මාර සපෝට් එකක් දෙනවලු පාට්නර්ට. ඌ පිටරට ටැක්සි දුවන්නෙ. පුදුම සැපක් ගන්නෙ ඒ පැත්තෙන් නම් ගෝතයා...
    Uu mehe gon badu gahanna athi gothaya.
    Asian unge kohomath daadiya ekka ganda ena gene eka naha.
    Habai Indonesian, Pillo ganu kana kema ekka inge kata gandai lu. Sepa denawa. Habai kata gandai lu.
     

    SpinXO

    Well-known member
  • Jul 6, 2015
    4,260
    5,120
    113
    Loading...
    Uu mehe gon badu gahanna athi gothaya.
    Asian unge kohomath daadiya ekka ganda ena gene eka naha.
    Habai Indonesian, Pillo ganu kana kema ekka inge kata gandai lu. Sepa denawa. Habai kata gandai lu.
    නැහැ බන්. ඕක ඇත්ත කතාවක්. මට තවත් එවුන් කියලා තියෙනවා. පිරිසිඳු කමත් මදි ලංකාවෙ උන්ගෙ. උෂ්ණයි කියලා කියන්නෙ ඇඟ ආසියාතික රටවල සමකය ආසන්න මිනිස්සුන්ගෙ. කෑමත් සැරයි. එතකොට ඉතින් දොරටු ඔක්කොම බෑඩ් ස්මෙල් තමයි. කෙල්ලන්ගෙ කොහොමත් පිරිසිඳුව හිටියෙ නැත්නම් තැම්බුනොත් ගඳ ගහනවා ඉක්මනට.
     
    • Like
    Reactions: wissnshaftler

    handley

    Well-known member
  • Jun 24, 2018
    7,306
    10,164
    113
    නැහැ බන්. ඕක ඇත්ත කතාවක්. මට තවත් එවුන් කියලා තියෙනවා. පිරිසිඳු කමත් මදි ලංකාවෙ උන්ගෙ. උෂ්ණයි කියලා කියන්නෙ ඇඟ ආසියාතික රටවල සමකය ආසන්න මිනිස්සුන්ගෙ. කෑමත් සැරයි. එතකොට ඉතින් දොරටු ඔක්කොම බෑඩ් ස්මෙල් තමයි. කෙල්ලන්ගෙ කොහොමත් පිරිසිඳුව හිටියෙ නැත්නම් තැම්බුනොත් ගඳ ගහනවා ඉක්මනට.
    එ උනාට රට යන ලන්කාව් ඉනිදියාවෙ ගැනුන්ට සුද්දො තියන් අරින්නෙ, එහෙ රසෙ අඩු නිසා ගද නැද්ද දැන්නෙ නැ
     
    • Like
    Reactions: SpinXO

    Psiko

    Well-known member
  • Mar 10, 2023
    13,989
    13,892
    113
    🤍
    මට සුපිරිම බඩුකාරයෙක් කියලා තියෙනවා, අනිත් රටවල කෙල්ලොත් එක්ක බැලුවහම ලංකාවෙ කෙල්ලන්ගෙ ගඳ වැඩි නිසා sex කරන්න අප්පිරියා හිතෙනවා කියලා. තායි මැලේ වගේ ඒවා නියමයි කියලා කියනවා. කිසිම ගඳක් නැහැලු. දඟලලා කරලා උන් උපරිම ඉන්ජෝයි කරනවා සහ මාර සපෝට් එකක් දෙනවලු පාට්නර්ට. ඌ පිටරට ටැක්සි දුවන්නෙ. පුදුම සැපක් ගන්නෙ ඒ පැත්තෙන් නම් ගෝතයා...
    Ehma gada na bn ,yaluwa tok krn atte adu kule gada ewa , ammor level eka matter ithin
     
    • Like
    Reactions: sahan50 and SpinXO

    elajani

    Well-known member
  • Oct 18, 2020
    10,591
    6,357
    113
    හෙළ ප්‍රශ්න, තම්බි ගැනුන්ට බුර්කා වලින් වහලා පරිස්සම් කරන්න බලනනවා, හෙලයො ගහලා තියෙන ටයිප් හොයනවා
    තම්බි හරි
     

    IMUNA

    Well-known member
  • Feb 16, 2012
    1,926
    3,277
    113
    මචන්ලා මෙක fb එක වගෙ ගොන් ආතල් ගන්න පාවිච්චි කරන්න එපා.
     
    • Haha
    Reactions: windows_ubuntu