උබලා දන්න විකුනන්න තියන kyron තියනවා නම් කියන්ඩ

EON

Well-known member
  • Nov 4, 2012
    3,309
    2,932
    113
    4.5 mil - 5.2mil range එකේ බලන්නෙ auto නම් ගොඩක් හොදයි
    Pissuda utto... oya labbawal gannawata wada hodai umba hoda kapuwek Balala ubatama kodiwinayak hooniyamak karagannawa,

    Korean Wahana garaj karayo ubalagen hamba karana widiya ahuwama ubala paw ban. apeth innawa relation kenek, Korean Wahana walata lankawema famous garaj ekak karanne. lankawa watema ewunuth enawa minihata.

    amme u ubalagen garana hati dakkama duka hithenawa. Wahana ayithi karayo paw. podi ganan Kiyanne na. domben yanna denne. apith ekka Kiyana nisa api dannawa. porage workshop Ekata giyama ethanata ena ewunta aru ganan Kiyana widiya dakkama apita paw kiyala hithenawa.

    Korean Wahana Kiyanne lankawe ewunta illamak. wagonr walata wada hodata hamba karagena kanne oya Wahana walin.
     

    Himazharin

    Well-known member
  • Jul 22, 2020
    3,339
    4,786
    113
    Mind Palace
    ඕකෙ ගියර් බොක්ස් දෙකක් එනව . ඒකෙන් එකයි මාකට් . අනික මාකට් නෑ . ලෙඩ එනව . වාහනේ සැප නම් උපරිම . යන්නත් පුලුවන් යකා වගේ . හැබැයි ප්ට්ට වියදම් . තෙලුත් කරන්නෙ නෑ ලොකුවට . සුපර් ඩීසල් ගැහුවෙ නැත්තන් ලෙඩ ගොඩ. උබට මේන්ටේන් කරන්නයි ගැරිජ් ගානෙ යන්නයි සල්ලි නැත්තන් නම් ගන්න එපා කලුවො
    maintain කරන්නෙ මමමයි තෙල් කොහොමත් හම්බෙනවා මම ගන්නෙත් army දාන්න,දැන දැන වලට බහින්න හදන්නෙ
    gear box case neda, danna eka laga tibba, gearbox eka gihn bara ganak giya. badu tibbeth na lanawe, eka ennma masa ganak giya. dan nm kohomda dan na. hithala balala ganin
    දැන් නම් බඩු තියනවා කට්ටිය හොයන්න දන්නෙ නෑ

    Pissuda utto... oya labbawal gannawata wada hodai umba hoda kapuwek Balala ubatama kodiwinayak hooniyamak karagannawa,

    Korean Wahana garaj karayo ubalagen hamba karana widiya ahuwama ubala paw ban. apeth innawa relation kenek, Korean Wahana walata lankawema famous garaj ekak karanne. lankawa watema ewunuth enawa minihata.

    amme u ubalagen garana hati dakkama duka hithenawa. Wahana ayithi karayo paw. podi ganan Kiyanne na. domben yanna denne. apith ekka Kiyana nisa api dannawa. porage workshop Ekata giyama ethanata ena ewunta aru ganan Kiyana widiya dakkama apita paw kiyala hithenawa.

    Korean Wahana Kiyanne lankawe ewunta illamak. wagonr walata wada hodata hamba karagena kanne oya Wahana walin.
    මමම හදන හින්දා ලොකු ප්‍රශ්නයක් නෑ දැන දැනම වලට බහින්නෙ
    ------ Post added on Jul 28, 2025 at 11:53 PM
     
    • Like
    Reactions: Spiderman.Ayya