අපේ ගමේ නම් මම තමයි,පෝන් එකක් කැඩුනත් pc එකක් කැඩුනත් වයලීන් එකක් කැඩුනත් වාහනයක් කැඩුනත් ඉඩමක් වාහනයක් විකුනන්න උනත් කට්ටිය මාව හොයාගෙන තමා එන්නෙ
සමහර දවස් වලට පිටගම් වලිනුත් කට්ටිය එනවා වයලින් එහෙම හදාගන්න
පොඩි පොඩි වැඩ කරන්නෙ ගලවලා කරලා ලොකු වැඩ කරන් නෑ බැරි නම් shop වලට යවනවා
පොඩි පොඩි වැඩ කරන්නෙ ගලවලා කරලා ලොකු වැඩ කරන් නෑ බැරි නම් shop වලට යවනවා
Last edited:


