අරා පැස්බරා තමයි නම්බර් 1...ude yaddi siyathe ara pasbaraa inna eka. hawasata eddi y handawa
un dennage part eka maru. e wunata e weleta eke yana sindu nan ahaddi epa wenawa. Y eke e weleta hoda sindu yanawa.චූටි මල්ලියි පොඩි මල්ලියි ඔබවෙත ගෙනඑන චුට්ටෙයි පොඩ්ඩෙයි
උන්ගෙ ඉස්සර narration එකටත් හිනායනවා. දැන් සතියෙම ඒවා එක දවසෙ රෙකෝඩ් කරලා ගාන අරන් යන නිසා ඒවා නෑun dennage part eka maru. e wunata e weleta eke yana sindu nan ahaddi epa wenawa. Y eke e weleta hoda sindu yanawa.
Sudu kochchigeth avulakma na banSIyatha Ra 10 Gee 10
Siyatha Sudu Kochchi
Neth FM 8 pass
tika dawasakin okata huru wenawa bn nikanma.. kalin hitapu Kochchi dan mona station ekeda wada karanne ?Sudu kochchigeth avulakma na ban
Eki no jobs.. Fb live awith andanawa fans la adarei kiwwama...tika dawasakin okata huru wenawa bn nikanma.. kalin hitapu Kochchi dan mona station ekeda wada karanne ?