e unata man ubata adareyi

හැබැයි තරහා කාරයෙක් හිටියා shahrukhkhan කියලා
දැන් නැද්ද මන්දා නැත්නම් ආත්මය මාරු කලාද දන්නේ නැtaraha karayek gana nemeyi bn kiyanne.තවම එහෙම කෙනෙක් නෑ.
මම මේකට ආවේ කවුරුවත් ගැන හොඳ නරක සොයන්න නොව, දැනුම ලබාගන්න හා බෙදාගන්නයි.
පුළුවන් තරම් සියල්ලෝ සමග සහයෝගයෙන් ඉන්න උත්සාහ කරනවා.
taraha karayek gana nemeyi bn kiyanne.
banned ne,ko bn ube ara thread eka.ekatath keliya nedaමතක් වුණා මුන් දෙන්නා View attachment 90028 View attachment 90031
meke tharaha karayo nene,munata hamaba venne nathi ayane inne godak.anayak una vage,man kivve e vageඑහෙනම්...... ?
meke tharaha karayo nene,munata hamaba venne nathi ayane inne godak.anayak una vage,man kivve e vage
matath tiyenne okama thama ekama hethuwa bn.hama ekatama politics gavaganna vahallu tika nisa eva venavaවහල් මානසිකත්වයෙන් දේශපාලනය කතා කරන අය පොඩි වදයක් වෙනවා. ඒත් ගැටීම තියෙන්නේ මගේ නිසා ඒ සිතුවිලි යටපත් කරගන්නවා
harida sadarana hethuwak.matath massenger vala kavru hari ekek kk kiyala dammava eva venava bn,eka ekage hatiAra meke issara hitiya neda ekek Amila. Ela kiyala anna uu tamai mata pennama bari eka ea wena mokawt nisa nemei mokek thread ekak dammat uge reply eka ‘kk’