Dharatha
අවුරුදු 5ක් පරණ මගේ අකවුන්ට් එක බෑන් කරපු ස්පෑම් කැරියව පේන්න බෑ.
ubatath mathaka nane? mathakada issara ban wunata passe api Discord eken chat kara.mona ekada ?
mokadda scene eka bnඅවුරුදු 5ක් පරණ මගේ අකවුන්ට් එක බෑන් කරපු ස්පෑම් කැරියව පේන්න බෑ.
Mmama discord eke tama innawaubatath mathaka nane? mathakada issara ban wunata passe api Discord eken chat kara.
පාස්කු බෝම්බේ දවස් වල අපි ත්රෙඩ් එකක් කරකර හිටියා. හම්බවෙන වෙරිෆයි කරපු නිවුස් බෙදාගන්න. ගොඩක් එවුන්ව බෑන් කරා එදා. හේතුව අහන්න වෙන්නෙ උගෙන්ම තමයි.mokadda scene eka bn
Mmama discord eke tama innawa
Ay ban wadiya enne natte dAn
waren hodee
banned ne,ko bn ube ara thread eka.ekatath keliya neda
meke tharaha karayo nene,munata hamaba venne nathi ayane inne godak.anayak una vage,man kivve e vage
eka nam ath liyanava bn lesi nisa,man nam input tool eka use karana nisa ehema danne,samahara velavata podi vachanayak danna hena velavak yanava.uba kiyana de math karanava,dan gaththa eka hodayi.hadaganna balannamko issarahataඑහෙම අකමැති කියල නම් නෑ. මාත් එක්ක වාද කරත් බැන්නත් මට එහෙම තරහක් නම් නෑ පුද්ගලිකව.
ඒත් පෝස්ට් විදිහට නම් මම හරිම අකමැති එකක් තමයි සිංහල අස්සේ ඉංග්රීසි දාන එක.එහෙම ත්රෙඩ් එකකට මම කවදාවත් උත්තර දෙන්නෙත් නෑ බලන්නෙත් නෑ. (උදා හරණයක්: "අද අපේ පාරේ බස් තිබ්බෙ නෑ" කියන එකේ බස් කියන එක ඉංග්රීසි අකුරෙන් ලියන එක.)
ape ara lassana kello tika idapu ekaමොන thread එකද බන්
porn star eka bn
ape ara lassana kello tika idapu ekaමොන thread එකද බන්
porn star eka bngithamata love karana eka neda?hoda eka.Nik123 කියලා හොද කොල්ලෙක් හිටියා දැන් නැද්ද කොහෙද account අවුලක් කියලා තිබුණා අන්තිමට![]()