අම්මටත් ම්ං කියල තියෙන්නේ හිතෙන් කියන්න කියලඑක පාරක් ඇහෙනවා අම්මා කියනවා

26 bn liyanne මේ බේත් බීපුවාම පාඩම් කරන්න බෑ ස්ට්රෙස් එකට එනව හවස 4න් පස්සෙ තමා වෙරි හිදෙන්නෙ ම්ං මොනා කරකරන්නද බංතෝ ඒලෙවල් වලට පාඩම් කරන්නෙ නැද්ද වේශියේ


මාත් ටික්ක ඔයා වගේ තමා. ඔයාට වැඩිය වයස අඩුයි.@SIC @jennt
Mage 1st ma thread eke mama full wistharayak damma. Ekath mekata hethuwak
Habai mee kynne mage athin una waradi. Magema waradda
2019 weddi mata fullma kela wela thibbe. 2020 wala ayema lassanata life eka patan ganna mata turning point ekak hambuna. Ithin ekath ekka mama refresh wela life eka ayema hadan yaddi karumeta mama syema porn walata addict una
Aye kynne fully. Magen wenna onee hama wagakimakma mata miss una e kalakanni porn balilla nisa
Eth mama degree eka kara aulk nathuwa. Eth anith dawas walata ohe hitiye. Nagitinne parakku wela, dawasama internet internet, porn jarawa ekka thama
Okath ekka mata ara patan gaththa kick start eka miss wenna gaththa. Mokada mata colombo yanna una mage degree ekata. Ekath ekka ara karan awa haamdema( meditation, mindfulness, Buddhism practices ) miss una. 2023 mage appachchi hadissiyema nathi una
Pattama kalakirimak mata tynne mata man gana+ mage life eka gana. Mage irresponsible kama nisama appachchita magen wenna onee dewal kare naha maha
Adatath mama windawanawa
( elakiri eke maintain karana profile eka newei mage aththa jeewithe )
E kelawilla nisa adatath mama down. Dan mata patan ganna thanak kohenda kyla hithaganna ba
Mata dan mage passion eka mokadda, mama asa dewal monawa kiyana eka gana wath mata idea ekak na
Danata mage wayasa 26i. Mama danne na monawa karannada kyla
Ohoma iddi domain ekak luck ekata wikinila mata $ 112 hoyaganna hambuna
Hamotama kynne
Porn, lust feelings walata ahu wenna epa. Aye kawadawath wada kal danna epa
Mama dan fully ma fucked up ekek☹
උබට දෙයියො කතා කරනව ඇහෙනවද?අම්මටත් ම්ං කියල තියෙන්නේ හිතෙන් කියන්න කියල
26 bn liyanne මේ බේත් බීපුවාම පාඩම් කරන්න බෑ ස්ට්රෙස් එකට එනව හවස 4න් පස්සෙ තමා වෙරි හිදෙන්නෙ ම්ං මොනා කරකරන්නද බං
------ Post added on Oct 17, 2024 at 8:30 PM
Keep goingමාත් ටික්ක ඔයා වගේ තමා. ඔයාට වැඩිය වයස අඩුයි.
කෙල්ලගෙන් boot එකක් කෑවට පස්සේ තමයි මට
ඇස් ඇරුනේ. එතකන් ඇත්තටම කෝම වෙලා
වගේ හිටියෙ.
දැන් හිටියට වඩා හොදට වැඩ ටික කරගෙන යනවා.
මටත් කාලය වේගෙන් යනවා වගේ දැනෙනවා.
නාස්ති කරපු කාලය ගැන මාර පසුතැවීමක්
තියෙනවා.
ඒත් අපිට දැන් හරි ඇස් ඇරුන එක ගැන
සතුටු වෙන්න ඕන.
ගොඩක් අයට ඕක තේරෙන්නේ අවුරුදු 35-40
වගේ වෙනකොට
උබනෙ හුත්තො ලෙඩාඩොකාගෙන් තමා ඒක අහන්න වෙන්නෙ
පිරිත් අහන එකට අයි ඩෝන්ට් ලයික් දැට්.
ස්තුති මචන්උබනෙ හුත්තො ලෙඩා
රෝග ලක්ෂණයි බොන බෙහෙතුයි කියපන් උදව්වක් කරන්ඩ පුලුවන්ද බලන්න
ඕව ඔඔහොම තමා බ්ං@SIC @jennt
Mage 1st ma thread eke mama full wistharayak damma. Ekath mekata hethuwak
Habai mee kynne mage athin una waradi. Magema waradda
2019 weddi mata fullma kela wela thibbe. 2020 wala ayema lassanata life eka patan ganna mata turning point ekak hambuna. Ithin ekath ekka mama refresh wela life eka ayema hadan yaddi karumeta mama syema porn walata addict una
Aye kynne fully. Magen wenna onee hama wagakimakma mata miss una e kalakanni porn balilla nisa
Eth mama degree eka kara aulk nathuwa. Eth anith dawas walata ohe hitiye. Nagitinne parakku wela, dawasama internet internet, porn jarawa ekka thama
Okath ekka mata ara patan gaththa kick start eka miss wenna gaththa. Mokada mata colombo yanna una mage degree ekata. Ekath ekka ara karan awa haamdema( meditation, mindfulness, Buddhism practices ) miss una. 2023 mage appachchi hadissiyema nathi una
Pattama kalakirimak mata tynne mata man gana+ mage life eka gana. Mage irresponsible kama nisama appachchita magen wenna onee dewal kare naha maha
Adatath mama windawanawa
( elakiri eke maintain karana profile eka newei mage aththa jeewithe )
E kelawilla nisa adatath mama down. Dan mata patan ganna thanak kohenda kyla hithaganna ba
Mata dan mage passion eka mokadda, mama asa dewal monawa kiyana eka gana wath mata idea ekak na
Danata mage wayasa 26i. Mama danne na monawa karannada kyla
Ohoma iddi domain ekak luck ekata wikinila mata $ 112 hoyaganna hambuna
Hamotama kynne
Porn, lust feelings walata ahu wenna epa. Aye kawadawath wada kal danna epa
Mama dan fully ma fucked up ekek☹
Elakiri profile ekai, aththa jeewithei wenas unata kiyala thiyana hamadema aththa. EK eke unath mama boru kiyala naha
