උබල දවසට කීපාරක් පිරිත් අහනවද?

mcwolfe

Well-known member
  • Jul 24, 2011
    6,919
    838
    113
    images
    Nope :no:
     

    Wadakaru

    Well-known member
  • Mar 4, 2024
    5,562
    10,105
    113
    Kotte
    තෝ ඒලෙවල් වලට පාඩම් කරන්නෙ නැද්ද වේශියේ
     

    mcwolfe

    Well-known member
  • Jul 24, 2011
    6,919
    838
    113
    එක පාරක් ඇහෙනවා අම්මා කියනවා
    අම්මටත් ම්ං කියල තියෙන්නේ හිතෙන් කියන්න කියල :P

    තෝ ඒලෙවල් වලට පාඩම් කරන්නෙ නැද්ද වේශියේ
    26 bn liyanne මේ බේත් බීපුවාම පාඩම් කරන්න බෑ ස්ට්‍රෙස් එකට එනව හවස 4න් පස්සෙ තමා වෙරි හිදෙන්නෙ ම්ං මොනා කරකරන්නද බං :growl::(
    ------ Post added on Oct 17, 2024 at 8:30 PM
     

    jennt

    Well-known member
  • Sep 23, 2021
    3,219
    4,952
    113
    Abyss
    @SIC @jennt

    Mage 1st ma thread eke mama full wistharayak damma. Ekath mekata hethuwak

    Habai mee kynne mage athin una waradi. Magema waradda
    2019 weddi mata fullma kela wela thibbe. 2020 wala ayema lassanata life eka patan ganna mata turning point ekak hambuna. Ithin ekath ekka mama refresh wela life eka ayema hadan yaddi karumeta mama syema porn walata addict una😐
    Aye kynne fully. Magen wenna onee hama wagakimakma mata miss una e kalakanni porn balilla nisa

    Eth mama degree eka kara aulk nathuwa. Eth anith dawas walata ohe hitiye. Nagitinne parakku wela, dawasama internet internet, porn jarawa ekka thama

    Okath ekka mata ara patan gaththa kick start eka miss wenna gaththa. Mokada mata colombo yanna una mage degree ekata. Ekath ekka ara karan awa haamdema( meditation, mindfulness, Buddhism practices ) miss una. 2023 mage appachchi hadissiyema nathi una

    Pattama kalakirimak mata tynne mata man gana+ mage life eka gana. Mage irresponsible kama nisama appachchita magen wenna onee dewal kare naha maha

    Adatath mama windawanawa
    ( elakiri eke maintain karana profile eka newei mage aththa jeewithe )

    E kelawilla nisa adatath mama down. Dan mata patan ganna thanak kohenda kyla hithaganna ba

    Mata dan mage passion eka mokadda, mama asa dewal monawa kiyana eka gana wath mata idea ekak na

    Danata mage wayasa 26i. Mama danne na monawa karannada kyla

    Ohoma iddi domain ekak luck ekata wikinila mata $ 112 hoyaganna hambuna


    Hamotama kynne
    Porn, lust feelings walata ahu wenna epa. Aye kawadawath wada kal danna epa

    Mama dan fully ma fucked up ekek☹
    මාත් ටික්ක ඔයා වගේ තමා. ඔයාට වැඩිය වයස අඩුයි.
    කෙල්ලගෙන් boot එකක් කෑවට පස්සේ තමයි මට
    ඇස් ඇරුනේ. එතකන් ඇත්තටම කෝම වෙලා
    වගේ හිටියෙ.

    දැන් හිටියට වඩා හොදට වැඩ ටික කරගෙන යනවා.
    මටත් කාලය වේගෙන් යනවා වගේ දැනෙනවා.
    නාස්ති කරපු කාලය ගැන මාර පසුතැවීමක්
    තියෙනවා.

    ඒත් අපිට දැන් හරි ඇස් ඇරුන එක ගැන
    සතුටු වෙන්න ඕන.

    ගොඩක් අයට ඕක තේරෙන්නේ අවුරුදු 35-40
    වගේ වෙනකොට
     
    • Love
    Reactions: sahan50

    Wadakaru

    Well-known member
  • Mar 4, 2024
    5,562
    10,105
    113
    Kotte
    අම්මටත් ම්ං කියල තියෙන්නේ හිතෙන් කියන්න කියල :P


    26 bn liyanne මේ බේත් බීපුවාම පාඩම් කරන්න බෑ ස්ට්‍රෙස් එකට එනව හවස 4න් පස්සෙ තමා වෙරි හිදෙන්නෙ ම්ං මොනා කරකරන්නද බං :growl::(
    ------ Post added on Oct 17, 2024 at 8:30 PM
    උබට දෙයියො කතා කරනව ඇහෙනවද?
     
    • Haha
    Reactions: jennt

    sahan50

    Well-known member
  • Apr 15, 2024
    7,099
    6,434
    113
    kandy
    මාත් ටික්ක ඔයා වගේ තමා. ඔයාට වැඩිය වයස අඩුයි.
    කෙල්ලගෙන් boot එකක් කෑවට පස්සේ තමයි මට
    ඇස් ඇරුනේ. එතකන් ඇත්තටම කෝම වෙලා
    වගේ හිටියෙ.

    දැන් හිටියට වඩා හොදට වැඩ ටික කරගෙන යනවා.
    මටත් කාලය වේගෙන් යනවා වගේ දැනෙනවා.
    නාස්ති කරපු කාලය ගැන මාර පසුතැවීමක්
    තියෙනවා.

    ඒත් අපිට දැන් හරි ඇස් ඇරුන එක ගැන
    සතුටු වෙන්න ඕන.

    ගොඩක් අයට ඕක තේරෙන්නේ අවුරුදු 35-40
    වගේ වෙනකොට
    Keep going 💪
     

    Wadakaru

    Well-known member
  • Mar 4, 2024
    5,562
    10,105
    113
    Kotte
    ඩොකාගෙන් තමා ඒක අහන්න වෙන්නෙ
    උබනෙ හුත්තො ලෙඩා
    රෝග ලක්ෂණයි බොන බෙහෙතුයි කියපන් උදව්වක් කරන්ඩ පුලුවන්ද බලන්න
     

    mcwolfe

    Well-known member
  • Jul 24, 2011
    6,919
    838
    113
    උබනෙ හුත්තො ලෙඩා
    රෝග ලක්ෂණයි බොන බෙහෙතුයි කියපන් උදව්වක් කරන්ඩ පුලුවන්ද බලන්න
    ස්තුති මචන්
    මොනා කරන්න ද

    මට ඕව කියල එපා වෙනව මෙගේ පරණ ත්‍රේඩ් බලපන්කෝ

    ම්ං පුලුවන් විදිහට මේව කොරගන්නව
    😵

    @SIC @jennt

    Mage 1st ma thread eke mama full wistharayak damma. Ekath mekata hethuwak

    Habai mee kynne mage athin una waradi. Magema waradda
    2019 weddi mata fullma kela wela thibbe. 2020 wala ayema lassanata life eka patan ganna mata turning point ekak hambuna. Ithin ekath ekka mama refresh wela life eka ayema hadan yaddi karumeta mama syema porn walata addict una😐
    Aye kynne fully. Magen wenna onee hama wagakimakma mata miss una e kalakanni porn balilla nisa

    Eth mama degree eka kara aulk nathuwa. Eth anith dawas walata ohe hitiye. Nagitinne parakku wela, dawasama internet internet, porn jarawa ekka thama

    Okath ekka mata ara patan gaththa kick start eka miss wenna gaththa. Mokada mata colombo yanna una mage degree ekata. Ekath ekka ara karan awa haamdema( meditation, mindfulness, Buddhism practices ) miss una. 2023 mage appachchi hadissiyema nathi una

    Pattama kalakirimak mata tynne mata man gana+ mage life eka gana. Mage irresponsible kama nisama appachchita magen wenna onee dewal kare naha maha

    Adatath mama windawanawa
    ( elakiri eke maintain karana profile eka newei mage aththa jeewithe )

    E kelawilla nisa adatath mama down. Dan mata patan ganna thanak kohenda kyla hithaganna ba

    Mata dan mage passion eka mokadda, mama asa dewal monawa kiyana eka gana wath mata idea ekak na

    Danata mage wayasa 26i. Mama danne na monawa karannada kyla

    Ohoma iddi domain ekak luck ekata wikinila mata $ 112 hoyaganna hambuna


    Hamotama kynne
    Porn, lust feelings walata ahu wenna epa. Aye kawadawath wada kal danna epa

    Mama dan fully ma fucked up ekek☹


    Elakiri profile ekai, aththa jeewithei wenas unata kiyala thiyana hamadema aththa. EK eke unath mama boru kiyala naha
    ඕව ඔඔහොම තමා බ්ං :(
    ------ Post added on Oct 17, 2024 at 9:27 PM
     
    • Sad
    Reactions: sahan50