උබල දවසට කීපාරක් පිරිත් අහනවද?

mcwolfe

Well-known member
  • Jul 24, 2011
    6,919
    838
    113
    @Damith Kariyawasam menna muta wikunapan rahath welath පිරමීඩ business ekakata ahuna
    හාමුදුරුවෝ කතාවෙලා මාරුවෙන් මාරුවට දාන්නෙ 5 ට පටන් අරන් 7 වෙනකල් දානව අපි නිවන් ගිහිල්ලා බ්ං :yes: :rofl:
     

    reddit

    Well-known member
  • Aug 18, 2016
    9,050
    8,307
    113
    Chilaw
    හාමුදුරුවෝ කතාවෙලා මාරුවෙන් මාරුවට දාන්නෙ 5 ට පටන් අරන් 7 වෙනකල් දානව අපි නිවන් ගිහිල්ලා බ්ං :yes: :rofl:
    දවසට හය පාරක් ඩිස්ටි ඩිඩින් කරනවද ? කියල අහන්නත් හදලා නිකන් හිටියේ :baffled:
     
    • Haha
    Reactions: mcwolfe

    Candid-B

    Well-known member
  • Apr 25, 2019
    35,427
    1
    62,090
    113
    Mother Earth
    images
     

    sahan50

    Well-known member
  • Apr 15, 2024
    7,099
    6,434
    113
    kandy
    @SIC @jennt

    Mage 1st ma thread eke mama full wistharayak damma. Ekath mekata hethuwak

    Habai mee kynne mage athin una waradi. Magema waradda
    2019 weddi mata fullma kela wela thibbe. 2020 wala ayema lassanata life eka patan ganna mata turning point ekak hambuna. Ithin ekath ekka mama refresh wela life eka ayema hadan yaddi karumeta mama syema porn walata addict una😐
    Aye kynne fully. Magen wenna onee hama wagakimakma mata miss una e kalakanni porn balilla nisa

    Eth mama degree eka kara aulk nathuwa. Eth anith dawas walata ohe hitiye. Nagitinne parakku wela, dawasama internet internet, porn jarawa ekka thama

    Okath ekka mata ara patan gaththa kick start eka miss wenna gaththa. Mokada mata colombo yanna una mage degree ekata. Ekath ekka ara karan awa haamdema( meditation, mindfulness, Buddhism practices ) miss una. 2023 mage appachchi hadissiyema nathi una

    Pattama kalakirimak mata tynne mata man gana+ mage life eka gana. Mage irresponsible kama nisama appachchita magen wenna onee dewal kare naha maha

    Adatath mama windawanawa
    ( elakiri eke maintain karana profile eka newei mage aththa jeewithe )

    E kelawilla nisa adatath mama down. Dan mata patan ganna thanak kohenda kyla hithaganna ba

    Mata dan mage passion eka mokadda, mama asa dewal monawa kiyana eka gana wath mata idea ekak na

    Danata mage wayasa 26i. Mama danne na monawa karannada kyla

    Ohoma iddi domain ekak luck ekata wikinila mata $ 112 hoyaganna hambuna


    Hamotama kynne
    Porn, lust feelings walata ahu wenna epa. Aye kawadawath wada kal danna epa

    Mama dan fully ma fucked up ekek☹


    Elakiri profile ekai, aththa jeewithei wenas unata kiyala thiyana hamadema aththa. EK eke unath mama boru kiyala naha
     
    Last edited: