උබල නිකොටීන් බස් එකක් ගන්නේ කොහොමද? (21+)

Flappybird

Well-known member
  • Jun 17, 2018
    4,024
    6,816
    113
    Earth
    සිගාර් බොද්දිත් පිලිකාකාරක ගොඩක් එනවා.
    ඒ උනාට එහෙම ලොකු රිස්ක් එකක් එන් නෑ බන් උබ හිතන විදියට..ඉදල හිටලනෙ අනික ගහන්නෙ.. අර කඩා වැටෙයි කියල බයේ ප්ලේන්වල යන් නැති උන් වගේනෙ බන් නිකන්.. උබට වැව්වල නාන්න, බයික් පදින්න එහෙම දෙන් නෑ නේද ගෙදරින් ?

    උබ ඔච්චර හැම එකෙන්ම ආරක්සා වෙවී ඉඳල ඕන්නම් 65ක් ඉදියි.. ඕව කරපු එකෙක් 55 න් මැරුණ කියපන්කො..උබ අර වැඩියෙන් ඉන්න අවුරුදු 10 නාකි ලොක්කෙක් විදියටනෙ ඉන්න වෙන්නෙ උබට හූ හූ...
     
    • Like
    Reactions: Fiona Dabare

    FALL3N

    Well-known member
  • Feb 9, 2008
    2,644
    2,428
    113
    Dark Side of Earth
    Duma newei enne washpa. Oya deka dekak
    washpa walin uba kiyanne cancer cell generate wenne na kiyalada?
    Ehenam oya kiyanne vapes dangerious kiyala normal cigarette walatath wada?

    ඒ උනාට එහෙම ලොකු රිස්ක් එකක් එන් නෑ බන් උබ හිතන විදියට..ඉදල හිටලනෙ අනික ගහන්නෙ.. අර කඩා වැටෙයි කියල බයේ ප්ලේන්වල යන් නැති උන් වගේනෙ බන් නිකන්.. උබට වැව්වල නාන්න, බයික් පදින්න එහෙම දෙන් නෑ නේද ගෙදරින් ?

    උබ ඔච්චර හැම එකෙන්ම ආරක්සා වෙවී ඉඳල ඕන්නම් 65ක් ඉදියි.. ඕව කරපු එකෙක් 55 න් මැරුණ කියපන්කො..උබ අර වැඩියෙන් ඉන්න අවුරුදු 10 නාකි ලොක්කෙක් විදියටනෙ ඉන්න වෙන්නෙ උබට හූ හූ...
    oka nikan baduwak gahanawa wage wadak

    Indala hitalane kiyala 1 parak gahuwama HIV thibunoth badu hari.

    ewale ganna temporary athal eka wage nemei eetapasse karuma gewanakota.

    anika kauda ban danne naki wela marenna weida nadda kiyala oka nisa. marenawa kiyana eka nemei othana prashne
    ------ Post added on Jul 18, 2025 at 7:46 AM
     
    • Like
    Reactions: Flappybird

    Flappybird

    Well-known member
  • Jun 17, 2018
    4,024
    6,816
    113
    Earth
    oka nikan baduwak gahanawa wage wadak

    Indala hitalane kiyala 1 parak gahuwama HIV thibunoth badu hari.

    ewale ganna temporary athal eka wage nemei eetapasse karuma gewanakota.

    anika kauda ban danne naki wela marenna weida nadda kiyala oka nisa. marenawa kiyana eka nemei othana prashne
    ------ Post added on Jul 18, 2025 at 7:46 AM
    Ee badune bn... mn. kohomath badu gahalath na gahanneth na. Mee cigar seen eka pahadili karapan blnna ee widiyatama? Badu gahana eka hoda example ekak nemei mee case ekata.. HIV ehema wenama ekakne bn
     

    FALL3N

    Well-known member
  • Feb 9, 2008
    2,644
    2,428
    113
    Dark Side of Earth
    Ee badune bn... mn. kohomath badu gahalath na gahanneth na. Mee cigar seen eka pahadili karapan blnna ee widiyatama? Badu gahana eka hoda example ekak nemei mee case ekata.. HIV ehema wenama ekakne bn
    Explaination eka mehemai.

    Man baduwa = karala thiyenne Cigarette / Cigar walata

    Thibune naththan baduwa athal eka gaththa keri tika giya sapak demma sathutin niwasa bala awith jeewithe gatha kala.... HIV thiyennath puluwan nothibennath puluwan.
    Habai thibunoth.. kathandare kiyanna one nane...
    (HIV witharak nemei badu walin hambena thawa thagi godak thiyenawa)

    Cigar / Cigaratte
    Genetics walin ubage killer cells strong powerful wela cancer cells hoya hoya attack karala marala dammoth smoke karala athal eka aragena chill eke life eka gewanna puluwan. habai genetics thiyennath puluwan nothibennath puluwan....
    Habai Nothibunoth... Kathandare kiyanna one nane...
    (Cancer witharak nemei smoke karala hambena thawa thegi godak thiyenawa)
     

    codeforme

    Well-known member
  • Sep 22, 2017
    965
    1,155
    93
    washpa walin uba kiyanne cancer cell generate wenne na kiyalada?
    Ehenam oya kiyanne vapes dangerious kiyala normal cigarette walatath wada?


    oka nikan baduwak gahanawa wage wadak

    Indala hitalane kiyala 1 parak gahuwama HIV thibunoth badu hari.

    ewale ganna temporary athal eka wage nemei eetapasse karuma gewanakota.

    anika kauda ban danne naki wela marenna weida nadda kiyala oka nisa. marenawa kiyana eka nemei othana prashne
    ------ Post added on Jul 18, 2025 at 7:46 AM
    kawda kiyanne?

    https://www.cancerresearchuk.org/about-cancer/causes-of-cancer/smoking-and-cancer/is-vaping-harmful

    okata FDA wage organization walin denna ona approval serama deela iwarai.

    Dan UK wala hospital walath vape vikunanawa

    https://www.nytimes.com/2019/07/10/world/europe/uk-hospitals-vaping-shops.html
     
    • Like
    Reactions: Fiona Dabare

    sw7x

    Well-known member
  • Nov 12, 2007
    11,120
    2,300
    113
    1752670442161-png.253762
     
    • Like
    Reactions: Fiona Dabare

    FALL3N

    Well-known member
  • Feb 9, 2008
    2,644
    2,428
    113
    Dark Side of Earth
    kawda kiyanne?

    https://www.cancerresearchuk.org/about-cancer/causes-of-cancer/smoking-and-cancer/is-vaping-harmful

    okata FDA wage organization walin denna ona approval serama deela iwarai.

    Dan UK wala hospital walath vape vikunanawa

    https://www.nytimes.com/2019/07/10/world/europe/uk-hospitals-vaping-shops.html
    ubema link eke kiyala thiyenne mehema

    Because vaping is far less harmful than smoking, your health could benefit from switching from smoking to vaping. And you will reduce your risk of getting cancer.
     

    wijebahu

    Well-known member
  • Apr 8, 2007
    11,759
    2,495
    113
    Kandy
    Mama vape gehuwa den aurudu 2k wage. Nawathaganna be addiction eka. Eheta yaddith gahanawa. Meheta yaddith gahanawa. Enge koi wleth nicotine. Anxiety wedi wenawa ethakota. Wisi kara. Den town ekata giyama witharai smoke ekak danne. Ethakota prashna wedine. Town yanna ona. Ethakota dawasatama ekak wei. Ekath ne welawakata. Vape eken winsatak une matanam.
     
    • Like
    Reactions: Fiona Dabare

    FALL3N

    Well-known member
  • Feb 9, 2008
    2,644
    2,428
    113
    Dark Side of Earth
    And you will reduce your risk of getting cancer.
    @codeforme
    Oke කියලා තියෙන්නෙ සාමාන්‍යය කෙනෙක්ගෙ cancer අඩු වෙනව කියලා නෙමෙයි යකෝ smoke එකකට සාපේක්ෂව අඩුයි කියලා.

    Normal ඉන්න එකෙක්ට සාපේක්ෂ කරොත් cancer risk එක වැඩි වෙනවා ඕකෙන් තේරුම