Ee badune bn... mn. kohomath badu gahalath na gahanneth na. Mee cigar seen eka pahadili karapan blnna ee widiyatama? Badu gahana eka hoda example ekak nemei mee case ekata.. HIV ehema wenama ekakne bn
Explaination eka mehemai.
Man baduwa = karala thiyenne Cigarette / Cigar walata
Thibune naththan baduwa athal eka gaththa keri tika giya sapak demma sathutin niwasa bala awith jeewithe gatha kala.... HIV thiyennath puluwan nothibennath puluwan.
Habai thibunoth.. kathandare kiyanna one nane...
(HIV witharak nemei badu walin hambena thawa thagi godak thiyenawa)
Cigar / Cigaratte
Genetics walin ubage killer cells strong powerful wela cancer cells hoya hoya attack karala marala dammoth smoke karala athal eka aragena chill eke life eka gewanna puluwan. habai genetics thiyennath puluwan nothibennath puluwan....
Habai Nothibunoth... Kathandare kiyanna one nane...
(Cancer witharak nemei smoke karala hambena thawa thegi godak thiyenawa)