උබුන්ටු සතු සම්පත් වනසා ගැනීම....!!

kosandpol

Well-known member
  • Jun 10, 2008
    45,329
    1,492
    113
    nodakin kaalakanni tawa keedakta yawanna puluwan
    ewada mun genna gena tiyenna :angry::angry::angry:

    nikan dena ekanee.. kaalakanni yakku

    hmmm.. methana CD 100 kata wadaa thiyenawaa athi...!! pissu minissu...!! aparaade..........!!
    :(:(:(:(:(

    free dena ubuntu CD walatath kelawa ganna thami ape harak
    hadanne :growl::growl:

    kohomada apee pisso tika mehema karala..Lankawata ubuntu awanne nathi unoth, athakota kaatada paduwa..! pissu ballooo..! :no::no::no::no:

    Show ekata ekathu karana moda dial thama aparade...:(

    kee denekuta denna puluwan ewada mun nikan aragena thyenne...

    Agreed 100% :yes:
    motherfuckers like these will spoil it for everyone.
     

    yohanrox1

    Active member
  • Jun 6, 2009
    750
    76
    28
    Kottawa
    absence karaa,, lakawe un magul natala aaka nathara karaa...!! Dan Ubuntu 1katath wenne Okama thamaa.. chaatar porawal tikak nisaa egena ganna hoda dial walatath Ubuntu genna ganna bari wena 1ka thamaa meken wenne..! shipping list 1ken lankawa ayin karapu thaata munta thereyi...!! :( :(
     

    rasithaudayanga

    Well-known member
  • Jan 29, 2010
    1,443
    72
    48
    දුකයි............දුකයි............දුකයි............දුකයි............දුකයි............
     

    yohanrox1

    Active member
  • Jun 6, 2009
    750
    76
    28
    Kottawa
    Oka kata kata hari bedala denna kiyapan. Pissu loooooooooooooooooooooookayak.

    කිව්වා බන්. ඌ කියනවා කාට බෙදන්නද කියල.. මම ඇහුවා ඇයි මෙච්චර ගෙන්නුවේ කියල.. ඌ කියන්නෙ බෙදල දෙන ගෙනාව කියලා. ඒත් දෙන්න උන් නෑලු.. එකෙක් වත් මේකට කැමති නෑලු..!! මම කිව්වා ඔය ටික ගිහිල්ල ඉස්කෝලෙ කම්පියුටර් ලැබ් එකට දෙන්න කියල. ඒකෙ සර්ල වත් මේක බෙදල දායිනේ..>!!
    :yes::yes: