nodakin kaalakanni tawa keedakta yawanna puluwan
ewada mun genna gena tiyenna![]()
nikan dena ekanee.. kaalakanni yakku
hmmm.. methana CD 100 kata wadaa thiyenawaa athi...!! pissu minissu...!! aparaade..........!!
![]()
free dena ubuntu CD walatath kelawa ganna thami ape harak
hadanne![]()
kohomada apee pisso tika mehema karala..Lankawata ubuntu awanne nathi unoth, athakota kaatada paduwa..! pissu ballooo..!![]()
Show ekata ekathu karana moda dial thama aparade...![]()
kee denekuta denna puluwan ewada mun nikan aragena thyenne...

OS 1ka siraa..>!aparade ban!!! Oka kochchara akathu karath wedak nea!! Kisima wedak nethi OS akak


mee wagee nam akathu karala wadak naa...! gon aathal

Lankawata aye free ewana eka nawaththai oya photos kawru hari ubuntu ekata mail karaoth !

aaa. uba mail karaada...Moda otuwaa...!!
![]()





Oka kata kata hari bedala denna kiyapan. Pissu loooooooooooooooooooooookayak.

