උඹලා හදිසි අවශ්‍යතාවයකට ගන්න තැන්පතුවක් තියාගෙන ඉන්නවද..?

Jack_Sparrow

Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl
    tiyaganna oni lakshayak dekak kiyala ganak kiyanna baha thamange wiyadam anuwa tamai :)
    e wagema taman plan karana risk eka anuwa depend
    Hadissiye job eka nati unot wage loku deyak nam 3-6months thamange wiyadam tika cover karagannawat saving ekak tiyenna oni
    maseta wiyadama 1 lak nam -> 6laks emergency fund wage
     
    • Like
    Reactions: Solo Rider