මටත් ජොබ් එක නෑ මේ ටිකේ මම රට ඉඳලා කොවිඩ් නිසා ආවේ! ඉතුරු කරලා තිබ්බ නිසා අැදලා වියදම් කරකර ඉන්නවා. මට Fitness / Nutrition knowledge එක තියනවා, කාලයක් මම ජිම් එකක වැඩ කලා ලංකාවේ, තව Transformation එකක් කරලා මම මගේම අැඟ හදලා Fitness / Nutrition ගැන මට knowledge එක තියනවා. clients 10ක් 15 සෙට් උනා මට අහල පහල උන් / කලින් දන්න දන්න උන් ඉතින් මම උන්ට consulting පාරක් දාලා පොඩි ගානක් හෙව්වා මේ ගෙදර හිටපු ටිකේ. අවුලක් නෑ තව අවුරුදු 2 කට අදින්න පුලුවන් ගානක් මම ඉතුරු කරලා තියනවා. (තනිකඩයා නිසා සැප ඉතින්, අනික මැදපෙරදිග කොහොමත් සල්ලි ඉතුරුයි, අනවශ්ය වියදම් නෑ)
ලංකාවේ ඉතුරු කරන්න පට්ටම අමාරුයි මේ යන විදියට නම්! හැබැයි උබ කලොත් බැරි වෙන එකක් නෑ ටික ටික හරි ඉතුරි කරන්න. මුලින් හොයපන් උබේ සහ උබේ පවුලේ ලමයින් ඉන්නවා නම් උන්ගේ අනවශ්ය වියදම් මොනාද කියලා මාසෙට. ඒවා කප්පාදු කරපන්. ප්රධාන රස්සාවෙන් ම යැපෙන්නේ නැතුව අමතර ආදායමක් අරගන්න දෙයක් බලපන් නිකන් ඔය පොඩි පොඩි buying and selling පාරවල් වගේ? එක්කෝ ඔය broker සීන් වගේ?
(අනේ මන්දා ඉතින් ප්රශ්න තමාගේ නොවන කල් පිලිතුරු දාර්ශනිකයි)