අර කියලා තියන විදියෙ ස්ප්ලිටර් කේබල් එකක් ගත්තාම හරි. ඕකට හේතුව කම්පියුටර් වල මයික් සහ ස්පීකර් වලට වෙනම ජැක් තියනවා නමුත් ගොඩක් ඉයර්ෆෝන් සහ හෙඩ්ෆෝන් එන්නෙ මයික් සහ ස්පීකර් සේරම එක ජැක් එකේ එන විදියට. මොබයිල් ඩිවයිස් වල සහ ලැප්ටොප් වල එන්නෙ ඔය විදියට
ඉස්සර ආපු හෙඩ්ෆෝන් වල ඔය වගේ වෙන වෙනම ජැක් දෙකක් ආව දැන් එන ගොඩක් ඒව එන්නෙ තනි ජැක් එක
මමත් කම්පියුටරේට හෙඩ්ෆෝන් එක ගහන්න ඔය වගේ ස්පිලිටර් එකක් ගහලා. ගනිද්දි හරි එක තෝරලා ගනින් කම්පියුටරේට ගහන පැත්තෙ male ජැක් දෙකක් සහ අනෙක් පැත්තට හෙඩ්ෆෝන් එක ගහන්න female ජැක් එකක් තියන මොකද ඕක අනෙක් පැත්තටත් එනවා අර ඉස්සර ජැක් දෙකක් ආපු හෙඩ්ෆෝන් ලැප්ටොප් වලට ගහන්නත් ඔය වගේම ස්පිලිටර් එනවා ඒවයෙ එන්නෙ ෆීමේල් ජැක් දෙකක් සහ ලැප් එකට ගහන්න එක මේල් ජැක් එකක්
මගේ ලඟත් ඕකක් තියෙන්නෙ, sound නං හොඳටම හොඳයි හැබැයි අවුල් දෙකක් තියනවා ඒ දෙක එපාම වෙනවා සමහර වෙලාවට
Speak to chat කියන එක auto on වෙනවා ඒක ඕෆ් කරාට හෙඩ්ෆෝන් එක ඕෆ් කරලා ඔන් කරාම ආයෙ ඔන් වෙලා එතකොට අපි කෝල් එකකට කතා කරත් මූ හෙඩ්ෆෝන් එක මියුට් කරනවා මල වදයක්
තව සමහර වෙලාවට ඩිවයිස් ස්විච් වෙන්නෙ නැහැ හරියට. ඇප් එකෙන් ගිහින් එක ඩිවයිස් එකක් ඩිස්කනෙක්ට් කරන්නම ඕන