උඹල කරන්නෙ කොහොමද?

AnuradhaRa

Well-known member
  • deleted--

    මේ පෙති 100 ක් බොන්නෙ කොහොමද?
    පිරිටන් පෙත්තක පළල පිරිටන් පෙති දෙකක දිග තියෙනව

    පෙති 50 ක් විතර බීගෙන යනකොට වමනෙට එනව. අප්පිරියයිනෙ
     
    Last edited:
    • Haha
    Reactions: tharakaf

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,648
    75,695
    113
    1mBxZSW.jpg


    මේ පෙති 100 ක් බොන්නෙ කොහොමද?
    පිරිටන් පෙත්තක පළල පිරිටන් පෙති දෙකක දිග තියෙනව

    පෙති 50 ක් විතර බීගෙන යනකොට වමනෙට එනව. අප්පිරියයිනෙ
    @spamcheck
     

    CamelToe

    Well-known member
  • Dec 12, 2024
    594
    933
    93
    කාන්තාරයේ
    1mBxZSW.jpg


    මේ පෙති 100 ක් බොන්නෙ කොහොමද?
    පිරිටන් පෙත්තක පළල පිරිටන් පෙති දෙකක දිග තියෙනව

    පෙති 50 ක් විතර බීගෙන යනකොට වමනෙට එනව. අප්පිරියයිනෙ
    ඉතින් මොකටද 100ක් බොන්නේ? වමනේ දදා? කියුපිඩ් 100mg 10ක් ගහපන් ඇති. ආතල් එකේ මැරෙන්න පුළුවන්
     
    • Sad
    Reactions: AnuradhaRa

    AnuradhaRa

    Well-known member
  • බෙහෙත් පෙති ටික කුඩු කරල , උබෙ මොලෙ අරන උඩින් දාලා, හොදට ඔක්කොම අනලා, කට්ලට් බැදල කාපං!!

    @emoji diaries දන්නවද මේ පෙත්ත 😁

    100 ක් බිව්වම ඇති නේද මැරෙන්න


    තව බියර් ටින් දෙක තුනකුත් බොනව

    එතකොට හොදට වදිනව, මැරෙන එක එකපාර මැරෙන්න ඕනෙ

    මේ කරුම ජීවිතේ ඉවරයක් කරල උඹළ වගේ සාමාන්‍ය මනුස්සයෙක් වෙලා උපදින්න ආසයි :(
     

    Fiona Dabare

    Well-known member
  • Jul 28, 2024
    8,110
    7,601
    113
    Colombo
    මේ කරුම ජීවිතේ ඉවරයක් කරල උඹළ වගේ සාමාන්‍ය මනුස්සයෙක් වෙලා උපදින්න ආසයි :(

    physical discomfort/ ශාරීරික අපහසුතාවයක් තියෙනවද ADHD තියෙද්දි, නැත්තම් ඕක මානසික දෙයක් විතරද?

    හොදම දේ counselor කෙනෙක් ගාවට යන එක, jayawardanapura hospital එකට ගියානම් ලොකු ගානක් යන්නෙත් නැහැ.
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,648
    75,695
    113
    @emoji diaries දන්නවද මේ පෙත්ත 😁

    100 ක් බිව්වම ඇති නේද මැරෙන්න


    තව බියර් ටින් දෙක තුනකුත් බොනව

    එතකොට හොදට වදිනව, මැරෙන එක එකපාර මැරෙන්න ඕනෙ

    මේ කරුම ජීවිතේ ඉවරයක් කරල උඹළ වගේ සාමාන්‍ය මනුස්සයෙක් වෙලා උපදින්න ආසයි :(
    @spamcheck යකෝ මූව බෑන් කරලා account එක delete කරලා දාපන් බන්. මීට වඩා අඩු වැරදි කරපු උන්ව උඹලා නිකන් ගේමක් නැතුව බෑන් කරන්නෙ? ඇයි මූව අයින් කරන්න බැරි?
     
    • Like
    Reactions: Yin And Yang

    Kalegana

    Well-known member
  • Sep 23, 2007
    31,456
    67,042
    113
    Kuwait-Galle
    මොලේ අංගවිකල වේසිගෙ පුතෝ, බොන එකක් බීල ඉක්මනට වලකට පල කාල කාල කන්නිය.