උඹල මැසිමට හෝ ලැපට antivirus softwear එකක් දාගෙනද ඉන්නේ? 🤔

බොලා සල්ලි ගෙවල හරි නොගෙවා හරි anti virus එකක් දාගෙන ඉන්නවද windows defender එකට අමතරව?

  • සල්ලි ගෙවල දාගෙන ඉන්නවා

    Votes: 86 25.4%
  • ෆ්‍රී වර්ෂන් එකක් දාගෙන ඉන්නවා

    Votes: 69 20.4%
  • defender එක විතරක් use කරනවා

    Votes: 183 54.1%

  • Total voters
    338

Djice

Well-known member
  • Jan 17, 2011
    4,426
    3,801
    113
    out of fucked up land
    Avast Premium Security + Windows defender (managed by Avast)+ Malwarebytes free on Windows 10, Bitdefender on Mac and nothing on my Linux machine.
    Pretty much everything runs behind 2 firewalls.
    No sketchy software on any of the machines. I pay for everything that use or use free software.
    I don't use the admin user in Windows. I have a separate use with restricted privileges.
    I don't use USB drives. Using AWS S3 / Google drive to store and move stuff.
    uBlock Origin + Privacy Badger + Avast Online Security + Facebook Containers for Firefox. Firefox uses around 4 GB of RAM with general usage. ¯\_(ツ)_/¯
     
    Last edited:

    hi.dushan

    Well-known member
  • Jun 29, 2009
    9,092
    10,674
    113
    මතක විදියට 2007 ඉඳන් අද වේනකම් kaspersky internet security තමයි , මුල් කාලේ අපි 3 user එක අරගෙන යාලුවෝ බෙදාගනවා

    මුලිම Kaspersky වලට පුරුදු උනේ අපේ office එකේ පාවිච්චි කරේ Kaspersky ඉතින් IT එකා අපිට key එක දෙනවා ඉතිං ඒක අපි ගෙදර pc එකට දාගනවා පස්සේ අපි සල්ලි දීලම ගත්තා

    උඹ it පොරක් නම් කැමති දෙයක් කරපන් , මම වගේ it ලොකුවට දන්නේ නැති වෙන ජොබක් කරන කෙනෙක් නම් kaspersky internet security වගේ එකක් දාගනින්
     
    Last edited:

    ieannet

    Well-known member
  • Oct 15, 2006
    2,181
    1,772
    113
    mukuth naa, dan aurudu 8 athi no guards

    sali dila oka damma pc ekath slow wenawa, anti virus ekath virus ekak tama
    8 years walata pc eka 24/7 on eke, trip ekak giyoth tama off karane
    365 day online
    2019 wala HDD eka giya SSD dala OS aye damma habayi api mac

    lap ekath dan 8 years old tama lesata weda , battery eka tama hondayi no guards no leda habayi mac

    hora badu naa, hora software naa, okoma paid software
     
    • Like
    Reactions: Stimulus mind

    chathuranirmal

    Well-known member
  • Jul 11, 2017
    5,859
    3,253
    113
    Kurunegala
    Mama eset dagena inne. Ai ban hari na kiyanne
    අපේ ඔෆිස්වල මුලින්ම තිබුනෙත් ESET . වයිරස් තිය්න පෙන් ගැහුවත් ඒකෙන් අල්ලන්නෙ නැ. ඒත් kasperskyතියන PCඑකකට ගැහුවම virusඅල්ලනවා. කොහොම හරි එක පාරක් වයිරස් එකක් ඇවිල්ලා කෙලවෙලාම ගියා . ඉදා ඉදන් ඔක්කොම කොම්පියුටර්වලට kaspersky දැම්මා. මම ඊට කලින් ඉදන්ම ESETපාවිච්චි කරන එක අත ඇරලා තිබුනේ. උබලට ෆේස්බුක් එකේ ඕනි තරම් ESET එකේ ඔරිජිනල් KEYSහොයා ගන්න පුළුවන්. සමහර ඒවා 2022 වෙනකල් වැඩ කරනවත් එක්ක. මගේ පරන DualCOre PC එකක් තියෙයි. මම ඒකට Kaspersky දාන්නබැරි නිසා eset දාලා තියෙන්නෙ. KEy එක ෆේස්බුක් තිබිලා ගත්තේ. 2021වෙනකල් වැඩ.:lol::lol: Update කරත් Expire වෙන්නෙ නෑ :lol: :lol: :lol: බැරිවෙලාවත් expireවුනත් තව key එකක් හොයලා දැම්මම ආයෙත් වැඩ. :lol: තමුන්ගේ වයිරස් ගාඩ් එකට එන හොර KEY එකක් හොයා ගනන් බැරි උන් කොහොමද බන් අපේ කොම්පියුටර් ආරක්‍ෂා කරන්නෙ??? :rofl:


    eset දන්නම ඕනි කියලා හිතෙන අය සල්ලි දීලා ඕක ගන්න එපා බන්. ඕනි තරම් KEys ෆේස්බුක් එකෙන්, බ්ලොග් සයිට් වලින් හොයා ගන්න පුළුවන්.

    https://www.facebook.com/esetnod32licensekey

    https://www.facebook.com/Free-ESET-NOD32-License-Key-2020-2021-2022-2023-108190111013468
     

    sadun88

    Active member
  • Mar 10, 2007
    496
    94
    43
    #සිරි #ලංකාවෙ
    windows 10 පාවිචිචි කරන්න පටන්ගත්ත කාලේ ඉදන්ම Defender එක විතරයි....
    malwarebytes පාවිච්චි කරලා scan එකක් කලොත් ඇරුණම, game එකක් ගහන්න crack එකක් එහෙම දානවා නම් game එක ගන්නේ trusted source එකකින් විතරයි. එතනින් එහාට තමන්ගේ පරිස්සම තමයි....

    අද වෙනකල් smooth run වෙන antivirus එකක් නම් ආත්මෙට හම්බු වෙලා නෑ.
     

    abhayaratne

    Well-known member
  • May 19, 2008
    653
    613
    93
    Sri Lanaka
    අපේ ඔෆිස්වල මුලින්ම තිබුනෙත් ESET . වයිරස් තිය්න පෙන් ගැහුවත් ඒකෙන් අල්ලන්නෙ නැ. ඒත් kasperskyතියන PCඑකකට ගැහුවම virusඅල්ලනවා. කොහොම හරි එක පාරක් වයිරස් එකක් ඇවිල්ලා කෙලවෙලාම ගියා . ඉදා ඉදන් ඔක්කොම කොම්පියුටර්වලට kaspersky දැම්මා. මම ඊට කලින් ඉදන්ම ESETපාවිච්චි කරන එක අත ඇරලා තිබුනේ. උබලට ෆේස්බුක් එකේ ඕනි තරම් ESET එකේ ඔරිජිනල් KEYSහොයා ගන්න පුළුවන්. සමහර ඒවා 2022 වෙනකල් වැඩ කරනවත් එක්ක. මගේ පරන DualCOre PC එකක් තියෙයි. මම ඒකට Kaspersky දාන්නබැරි නිසා eset දාලා තියෙන්නෙ. KEy එක ෆේස්බුක් තිබිලා ගත්තේ. 2021වෙනකල් වැඩ.:lol::lol: Update කරත් Expire වෙන්නෙ නෑ :lol: :lol: :lol: බැරිවෙලාවත් expireවුනත් තව key එකක් හොයලා දැම්මම ආයෙත් වැඩ. :lol: තමුන්ගේ වයිරස් ගාඩ් එකට එන හොර KEY එකක් හොයා ගනන් බැරි උන් කොහොමද බන් අපේ කොම්පියුටර් ආරක්‍ෂා කරන්නෙ??? :rofl:


    eset දන්නම ඕනි කියලා හිතෙන අය සල්ලි දීලා ඕක ගන්න එපා බන්. ඕනි තරම් KEys ෆේස්බුක් එකෙන්, බ්ලොග් සයිට් වලින් හොයා ගන්න පුළුවන්.

    https://www.facebook.com/esetnod32licensekey

    https://www.facebook.com/Free-ESET-NOD32-License-Key-2020-2021-2022-2023-108190111013468

    Kaspersky වලට machine resources ගොඩක් ඕනෙ නැද්ද? Bitdefender එහෙම හොද උනාට machine එක slow වෙනව දාපුවාම. 04 users කීයක් විතර වෙයි ද? මේවගෙ key එක ebay එහෙම ගන්නත් තියෙනව නේද? එහෙම අරන් පාවිච්චි කරන කට්ටිය නැද්ද?
     

    aggregate

    Well-known member
  • Jun 8, 2011
    10,707
    11,095
    113
    මං නං Crystal Shield කියල එකක් යූස් කරන්නෙ, සුටුස් ගාල අප්ඩේට් එහෙම එනවා. සිරාම එකක්
    ලිනක්ස් වලටත් මං ඒක දාගෙන ඉන්නෙ වැඩි හොඳට
    සොෆ්ට්වෙයාර් එක හදපු එකාගෙ කම්පියුටරෙත් හැක් වෙලා පුක් වෙලා ගියා අවුරුද්දකට දෙකකට කලින් 😆