ayeth kiyawanna kammali banai banz aru dapu ekata reply ekak ne demme
thread eke 1st page eka kiyawapan..
1st page eke anthima
![]()





ayeth kiyawanna kammali banai banz aru dapu ekata reply ekak ne demme
thread eke 1st page eka kiyawapan..
1st page eke anthima
![]()





ayeth kiyawanna kammali ban![]()








It will take days. 3 results & whats the time....!!Government put a delay for results & they are looking for General...!!
![]()



machan Burapu ballo balu van eken geniyaddi kaa gahanawa wage SF supports la kaagahanne...![]()

Fake Id ekath ekka patalunada ube ekama ubama Quote karaganne 


machan Burapu ballo balu van eken geniyaddi kaa gahanawa wage SF supports la kaagahanne...![]()



















