සමහර ඒවා දැක්කාම එපා වෙනවා.... :lol::lol:
Syco90 Well-known member Aug 11, 2014 2,223 246 63 Sycone Angoda :P Sep 18, 2015 #41 සමහර ඒවා දැක්කාම එපා වෙනවා....
ruwanjrc Well-known member Sep 22, 2010 22,327 1,133 113 කෙහෙල් ගහේ Sep 18, 2015 #43 yakoo lankaawene baladdi hodama 3wheel thiyenne chines ekath hodai
Chami_Boy Member Jul 6, 2015 671 288 0 Sep 18, 2015 #45 ruwanjrc said: yakoo lankaawene baladdi hodama 3wheel thiyenne chines ekath hodai Click to expand... ow neda ban.
ruwanjrc said: yakoo lankaawene baladdi hodama 3wheel thiyenne chines ekath hodai Click to expand... ow neda ban.
Chami_Boy Member Jul 6, 2015 671 288 0 Sep 18, 2015 #46 YoungWeezy said: koo bn lankawe Click to expand... ලංකාවේ දකිනවනේ බං...
arsehole-froce Well-known member Nov 11, 2014 2,530 182 63 Gampaha Sep 18, 2015 #47 මේක ඉන්දියාවෙ උනාට බොහොමය්ක් ත්රීවීල් පොල් පටවල වගේ යන්නෙ ඉන්දියාවෙ.1 ත්රී වීල් එකේ10 වගේ යනව, තව ස්ටීරින් වීල් තියන ඒවත් තියනව.
මේක ඉන්දියාවෙ උනාට බොහොමය්ක් ත්රීවීල් පොල් පටවල වගේ යන්නෙ ඉන්දියාවෙ.1 ත්රී වීල් එකේ10 වගේ යනව, තව ස්ටීරින් වීල් තියන ඒවත් තියනව.
Chami_Boy Member Jul 6, 2015 671 288 0 Sep 19, 2015 #48 arsehole-froce said: මේක ඉන්දියාවෙ උනාට බොහොමය්ක් ත්රීවීල් පොල් පටවල වගේ යන්නෙ ඉන්දියාවෙ.1 ත්රී වීල් එකේ10 වගේ යනව, තව ස්ටීරින් වීල් තියන ඒවත් තියනව. Click to expand... ඔව් නේද බං.. ෆිල්ම්ස් වලත් තියෙන්නේ
arsehole-froce said: මේක ඉන්දියාවෙ උනාට බොහොමය්ක් ත්රීවීල් පොල් පටවල වගේ යන්නෙ ඉන්දියාවෙ.1 ත්රී වීල් එකේ10 වගේ යනව, තව ස්ටීරින් වීල් තියන ඒවත් තියනව. Click to expand... ඔව් නේද බං.. ෆිල්ම්ස් වලත් තියෙන්නේ
EHDEHD Well-known member Nov 3, 2007 10,571 2,958 113 බළපිටිය Sep 19, 2015 #49 Sri LAnkan Style Sri LAnkan Brake Dance Style
Chami_Boy Member Jul 6, 2015 671 288 0 Sep 19, 2015 #50 EHDEHD said: Sri LAnkan Style Sri LAnkan Brake Dance Style Click to expand... Sri LAnkan Style මේකනම් සුපිරි.. Last edited: Sep 19, 2015
EHDEHD said: Sri LAnkan Style Sri LAnkan Brake Dance Style Click to expand... Sri LAnkan Style මේකනම් සුපිරි..
Chami_Boy Member Jul 6, 2015 671 288 0 Sep 19, 2015 #52 ivk said: ala machan Click to expand... elazz....