එක මනුස්සයෙක් wagon r එකක් ගන්නකොට තව කෙනෙක් range rover එකක් ගන්නවා

Tanto

Well-known member
  • Jun 10, 2016
    3,639
    1,904
    113
    90% un leasing thami ganne loku loku range rover ganna un nam kohoma gannawada danne naaa

    man dakapu vidiyata godaakma loku salli kaarayo vaahana thmange namata ganneaa
    aluthma model rent karanawa
    ethakota thawath aluthma model ekakaawamma ee vage vahnayak rent karanna puluwan
    apita peenne miniha parana eka vikunala aluthenma aawa ekak padinawa vagee
    meeka laan kaawe un nam karanawa da danne naa
     

    swasthika77

    Well-known member
  • Jul 26, 2007
    1,222
    71
    48
    Some where alone......
    mama married puthee. wife job ekak karanawa . eth mama eyagen depend wenne naha. mage hama widamakma mama cover karanne mage salary eken , ita amatharawa gedara wiyadam unath cover karaganawa shape eke.

    ubata grab une naha mama highlight karapu point eka. EXPECTATIONS .....
    Uba thaniyamada travel karanne?? Wife ekka gihin nam 5000n berenna baa... :no::no:
     

    Hasistranger

    Well-known member
  • Oct 21, 2010
    13,470
    7,143
    113
    Western Province, SL
    www.myjournalview.com
    Uba thaniyamada travel karanne?? Wife ekka gihin nam 5000n berenna baa... :no::no:

    yaluwek dennek ekka ban. wifewa ekkagena kadu badaganne naha ban.

    උබ හිතනවිදියේ අව්ලක් නෑ. හැබැයි ඕකෙන් ගානක් ඉතිරිකරගනින්. උබට එකපාර මුදල් ප්‍රමානයක් අවශ්‍යය වෙන දවසක් එනවා.

    මම දැන් හිතනවිදියත් උබේ විදියට සමානයි. හැබැයි මම එහෙම හිතන්න අවුරුදු 14ක් කට්ට කෑවා ව්‍යාපාරික ස්තානයක් හැදුවා, ගෙයක් හැදුවා.
    එකම අඩුව වාහනයක් විතරයි ඒකත් තව ටික කාලෙකින් ගන්නවා.

    අනිත් දේ තමන්ට නැතිදේ ගැන හීනමානෙන් ඉන්න එපා. තමන් දන්නවනම් තමන්ගේමගහන්නේ තමන්ට පුලුවන් උපරිමෙන් කියලා එච්චරයි

    uba kiyana kathawa hari. hadissiyakadi ona wena widihata saving ekak thiyenawa. eka hadissiyakadi gannawa arenna eka day to day expenditures walata ganne naha. ita amathawara lokuwata salli hamba karanna one kiyala one kamakuth na. Simply the best.
    ------ Post added on Aug 11, 2025 at 1:17 PM

    අද තියෙනව හෙට නැතිවෙන බිස්නස් නෑ බන්. ඒ ඉතින් ඔය මුට්ටි කේක් වගේ බිස්නස් තමා. ඒවට ඉතින් බිස්නස් කියන්නත් බෑ. ඒවට පැවැත්මක් නෑ. හයිප් එක ඉවර වෙද්දි බිස්නස් එක ඩවුන්ද පල්ලම්.

    ඔයාට මේ ලයිෆ් එක ආතල් වෙන්නෙ ඔයා අනිත් දේ experience කරල නැති නිසා බ්‍රෝ. මට නම් අඩුම ට්‍රිප් එකක් යන්න 50ක් වත් යනව. පෝයදාටත් අඩුම 10ක් වත් යනව. නිකන් පන්සල් ගිහින් රෑට කාල ආවත්.
    ඕකට හාවි ගෙ කතාවක් තියෙනව ෆ්ලයි කරන්නෙ ඉකොනමි ක්ලාස් නම් කොහොමහරි සල්ලි ටිකක් හොයන් 1st class ticket එකක් ගන්න කියල. අන්න ඒදාට අපේ බ්‍රේන් එක ට්‍රිගර් වෙනව ඒ එකස්පීරියන්ස් එක හැමදාම ගන්න.

    uba kiyana kathawa hari machan. eth mama echchara dewal passe pannana dial ekak neme. mama godak dewal expect karanne naha onema de kadi
    ------ Post added on Aug 11, 2025 at 1:19 PM
     
    • Like
    Reactions: Yin And Yang