ඒ ලෙවල් එකට අඩු වයසෙන් යන්න බැරි එකයි ප්රශ්නෙ.ලොකු කොම්පැණි වල උඩ පොසිශන් වලට ගෙවන සැලරි හිතාගන්න වත් බෑ
2M+ වගේ සෙට් වෙනව. මම දන්න Cyber security කරපු එකෙක් ඉන්නව (insurance) ඌ පටන් ගත්තෙ 1.5M වලින්
ලොකු කොම්පැණි වල උඩ පොසිශන් වලට ගෙවන සැලරි හිතාගන්න වත් බෑ
2M+ වගේ සෙට් වෙනව. මම දන්න Cyber security කරපු එකෙක් ඉන්නව (insurance) ඌ පටන් ගත්තෙ 1.5M වලින්
Commercial credit කිව්ව නිසා කියන්නෙ.හරියට niche market එකකට business එකක් කලොත්, අවශ්යකාලෙට changes, modernization, diversification කලොත්, නැත්නම් හොද ව්යාපාරයක ආයොජනය කලොත් පරම්පරා ගානකට ප්රශ්නයක් නැ.
ලංකාවෙ ප්රශ්ණෙ business එකක් යම් ප්රමාණයකට වඩා expand කරන්න අමාරුයි. මිනිස්සුන්ගෙ buying power එක සීමිතයි. ගොඩක් මිනිස්සු එදිනෙදා අත්යාවශ්ය දේට ඇරුනහම වියදම් කරන්න හැකියාවක් නැති අය.
කවුරුහරි range rover එකක යනකොට කුඩුවිකුණල වෙන්න ඕනැ, හොරකම් කරල වෙන්න ඕනැ , කියල දුක්වෙන අයට මාලිමාවට චන්දෙ දෙනවා ඇරෙන්න විකල්ප හිතන්න බැ
උදා : 2022 දි Commercial Credit and Finance PLC එකේ මිලියන 10 ක් invest (shares) කලානම් අද (2025.August) ඔයාට මිලියන 100 ක් තියනවා, (period approx. 3 years)
නිකං පුක නොදී හිටු වෙශිගේ පුටාhansamalila range rover gstta hati matakane.
nawaloka mudalalila colombo awit gahapu match dan gahanne na ban, godak mini olu karakawanne

සුපර් මාර්කට් එකක් දැම්මේ කොහොමද කියලා හිතා ගන්න පුළුවන්මේපැත්තෙ දුප්පත් පවුලක් හිටිය ගෑනී සුපර්මාකට් එකක වැඩ කරේ අවු හත අටක්. මිනිහ ටවුමෙ මාලු කඩේ මාලු කැපුව. උන් ඊට පස්සෙ ටවුමෙ බිල්ඩිමක පාථ කෑල්ල රෙන්ඩ් කරල සුපර්මාඛඨ් එකක් දැම්ම ලොකුවටම. ඒක දාපු දවසෙ ඉදන් හොද බිස්නස් දවසට ලක්ෂ ගානක. අවුරුදු දෙකෙන් වෙස්ල් එකකුත් ගත්ත. ගේත් හැදුව. දැන් උන් මෙහෙ සල්ලිකාරයො.