එන්නත් නොගත් අයට බස් ගමන් තහනම් ?

neo7x

Well-known member
  • Aug 11, 2009
    3,262
    3,349
    113
    වැක්සීන් න‍ොගැහුවා කියලා මිනිස්සුන්ට ව‍ෙනස් විදිහට සළකන්න පුලුවන්ද ?ස‍ෞඛ්‍ය අධ්‍යක්ෂ කියන ග‍ොන් හරකා උද්ඝ‍ෝෂන පවත්වන්න බෑ කියලා දාපු ගැසට් එකට අන්තිමට ම‍ොකද උන‍ේ ... ඒක‍ේ අනිත් එක තමයි අන්තිමට ව‍ෙන්න‍ේ ... මිනිහ‍ෙකුට බලපෑම් කරලා වැක්සීන් විදින්න ක‍ොහ‍ේද නීතියක් තිය‍ෙන්න‍ේ ? කැමති එවුන් විදගනියි .. අකමැති එවුන් විද්ද‍ේ නෑ කියලා ව‍ෙනස්ව සලකන්න බෑ . අනික ඕක විද්ද‍ොත් හැද‍ෙන්න‍ේ නෑ .. මැර‍ෙන්න‍ේ නෑ කියලා කිසිම සහතිකයක් නැති එකක් ... ඕක‍ෙන් අතුරු ආබාධයක් ආව‍ොත් ඕක අනිවාර්්‍ය කරන්න හදන එවුන් වගකියනවාද ? ඔය වාග‍ේ ග‍ොන් පනත් ග‍ේන්න ආණ්ඩුව හැදුව‍ොත් ක‍ෙළවගන්නවා ල‍ොව‍ෙත් නැති ව‍ෙන්න .. ප‍ේනවාන‍ේ උද්ඝ‍ෝෂන නවත්වන්න දගලලා ආණ්ඩුව ගූ නාගත්ත විදිහ .... ප‍ොදු මහජන සුභසිද්ධිය කියලා පනත් පනවන්න රජයට බලය තිබ්බත් මුලීක මිනිස් අයිතිවාසිකම් උල්ලංඝනය කිරීම සාධාරනීකරනය කරන්න හැකියාවක් ඕන‍ේ ..
     
    • Like
    Reactions: tharinduncc

    missaka86

    Well-known member
  • Mar 13, 2017
    1,584
    886
    113
    හරි මේක කියන්න
    එන්නත් ගහල මළොත් ආණ්ඩුවෙන් වන්දි දෙනවා ද ? නැ නේ ,

    මිනී පෙටිටය එක්ක වියදම කරනවා ද ? නැ නේ
    එහෙනම් මී මොනද මගුල් කතා ද කියන්නේ
    :oo::angry:

    වැක්සීන් න‍ොගැහුවා කියලා මිනිස්සුන්ට ව‍ෙනස් විදිහට සළකන්න පුලුවන්ද ?ස‍ෞඛ්‍ය අධ්‍යක්ෂ කියන ග‍ොන් හරකා උද්ඝ‍ෝෂන පවත්වන්න බෑ කියලා දාපු ගැසට් එකට අන්තිමට ම‍ොකද උන‍ේ ... ඒක‍ේ අනිත් එක තමයි අන්තිමට ව‍ෙන්න‍ේ ... මිනිහ‍ෙකුට බලපෑම් කරලා වැක්සීන් විදින්න ක‍ොහ‍ේද නීතියක් තිය‍ෙන්න‍ේ ? කැමති එවුන් විදගනියි .. අකමැති එවුන් විද්ද‍ේ නෑ කියලා ව‍ෙනස්ව සලකන්න බෑ . අනික ඕක විද්ද‍ොත් හැද‍ෙන්න‍ේ නෑ .. මැර‍ෙන්න‍ේ නෑ කියලා කිසිම සහතිකයක් නැති එකක් ... ඕක‍ෙන් අතුරු ආබාධයක් ආව‍ොත් ඕක අනිවාර්්‍ය කරන්න හදන එවුන් වගකියනවාද ? ඔය වාග‍ේ ග‍ොන් පනත් ග‍ේන්න ආණ්ඩුව හැදුව‍ොත් ක‍ෙළවගන්නවා ල‍ොව‍ෙත් නැති ව‍ෙන්න .. ප‍ේනවාන‍ේ උද්ඝ‍ෝෂන නවත්වන්න දගලලා ආණ්ඩුව ගූ නාගත්ත විදිහ .... ප‍ොදු මහජන සුභසිද්ධිය කියලා පනත් පනවන්න රජයට බලය තිබ්බත් මුලීක මිනිස් අයිතිවාසිකම් උල්ලංඝනය කිරීම සාධාරනීකරනය කරන්න හැකියාවක් ඕන‍ේ ..

    ow penne nadda france wala
    habayi lankawe gopdak aya unandau nisa
    oya wage nithi one naha.

    okata kalabala wela wadak naha
    bus gamunu kiyanne anduwe/wipakshe kawuruwek nemeyine.
     

    Candid-B

    Well-known member
  • Apr 25, 2019
    35,356
    1
    61,945
    113
    Mother Earth
    ලංකාවෙ හැමෝටම Digital Identity card එකක් දුන්න නම් මරු නේද ? බස් වලට ID card reader එකක් දෙනවා කොන්දොස්තරට. හැබැයි detail encoded කරල දෙන්න ඕන. නැත්තම් ඌ විසතර දැන ගනියි. vaccine විදල තියෙන්නෙ කාටද නැද්ද කියල විදින තැනින් කාඩ් එකට අප්ඩේට් එකක් දෙනවා. code එකක්.
     
    • Haha
    Reactions: Pol hora and saja

    tharinduncc

    Well-known member
  • May 8, 2009
    5,254
    2,498
    113
    planet earth
    එක නෙවෙයි බන් පට්ට ආතල් කතාව... රුසියන් එවුන් වැක්සින් ගහන්න කැමති නෑ (ගොඩක් සංවර්දිත රටවල් වල මේ සීන් එක තියනව)...උන්ට රුසියාවේ ඉඳන් ලංකාවට ඇවිත් ආතල් ගන්න පුළුවන්...හැබැයි ටකරං ලොරි වල (බස් ) වලට නගින්න බෑ මේ රටේ මිනිස්සුන්ට... අනේ නිකන් ප්ලෑන් බන් යන්න...වැඩිකරපු බස් ගාස්තුව අඩු කරපිය ඊට කලින් අනික ඕකුන්ට ඔනිවෙලා ඇත්තේ ආයිත් පොල් පටවන්න වගේ දාගෙන යන්න..(office time නැගපන් මොරටුවෙන් නැගපන් කතරගම බස් එකකට එගොඩ උයනින් බහින්න පුකට පයින් ගසා බස් එකෙන් බස්සන්නේ :growl::growl::growl: හැබැයි මුකුත් නෑ දවල්ට මොරටුවෙන් නැගපන් කතරගම බස් එකකට වැඳල ගන්නේ :lol::lol::lol:)


    news:

    අගෝස්තු 01 වැනිදා සිට රුසියානු සංචාරකයන් එනවා.. රුසියානුවන් එන්නත ගන්න කැමති නෑ..- උදයංග