එන්න අපි ඉරානය දෙස බලමු

dinuksha_asela

Well-known member
  • Feb 7, 2007
    6,613
    10,852
    113
    Nugegoda, Sri Lanka
    ඉන්දියාවෙ හො පුරාන ශිස්ටාචාර එ රටවල ඉන්න මිනිස්සු කරා කියලා හිතන්න පුලුවන්ද , ඉන්දියාවෙන් අර්යො මතු උනා නම් ඉන්දියාව ඉන්න ඔන ඇමරිකාවට ඉහලින් මුල ඉදලා , ඔතන ප්‍රශ්නෙ සුද්දන්ගෙ ජපනුන්ගෙ ජාන වෙනස් අනිත් හියුමන් රෙස් වලට වැඩිය
    Three types based on features and pigmentation, Caucasoid, Mongoloid and Negroid. Aryans are Caucasoids..
     
    • Love
    • Like
    Reactions: mastech and NRTG

    mastech

    Well-known member
  • Oct 16, 2023
    1,177
    1,645
    113
    ගෙවල් ලග
    Three types based on features and pigmentation, Caucasoid, Mongoloid and Negroid. Aryans are Caucasoids..
    නිල් ඇස් සුදු හම රත්තරන් කොන්ඩෙ ෆෙස් කට් උස මොලෙ කාපාල දාරිතාව තින්කින් පැටන් පිතෘ මුලික සාමාජ ආපු dna එක ආවෙ කොහෙන්ද

    ජපන් චින dna එක ,

    ඇයි ඇෆ්‍රිකන් ස්කල් එක ඉස්සරාහට ඇවිල්ලා තියෙන්නෙ දැනුම අඩු කොහෙන්ද එ dna එක ආවෙ
     
    • Love
    Reactions: NRTG

    Dr.Amdan

    Well-known member
  • Sep 26, 2015
    26,412
    1
    28,507
    113
    ලංකාවෙත් නානලා වෙනම රටක් ඉල්ලන දවසට බලාගන්න පුලුවන් වෙයි ඉරානයේ තරම.උන්ට ෂියා ,සුන්නි කියලා භේදයක් නෑ. හමාස් නානලා සුන්නි..හිස්බුල්ලා ෂියා.. දෙගොල්ලන්ටම උන් උදව් කරනවා..
     

    wingman

    Well-known member
  • Oct 3, 2009
    7,691
    2,741
    113
    In this moment
    ලංකාවෙත් නානලා වෙනම රටක් ඉල්ලන දවසට බලාගන්න පුලුවන් වෙයි ඉරානයේ තරම.උන්ට ෂියා ,සුන්නි කියලා භේදයක් නෑ. හමාස් නානලා සුන්නි..හිස්බුල්ලා ෂියා.. දෙගොල්ලන්ටම උන් උදව් කරනවා..

    Enemy of my enemy is my friend. nthnm bedayak nthi nsa newe.
     

    Son Goku

    Well-known member
  • May 21, 2023
    4,582
    6,262
    113
    ඉන්දියාවෙ හො පුරාන ශිස්ටාචාර එ රටවල ඉන්න මිනිස්සු කරා කියලා හිතන්න පුලුවන්ද , ඉන්දියාවෙන් අර්යො මතු උනා නම් ඉන්දියාව ඉන්න ඔන ඇමරිකාවට ඉහලින් මුල ඉදලා , ඔතන ප්‍රශ්නෙ සුද්දන්ගෙ ජපනුන්ගෙ ජාන වෙනස් අනිත් හියුමන් රෙස් වලට වැඩිය
    DNA kiyanne pseudoscience ted talks or science magazines wala thinawa tharam sarala deyak neme.

    anith eka arthike wada karana widiha athtata hoyala balanna :P
     
    Last edited:
    • Love
    Reactions: NRTG

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,759
    87,165
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    අඟහරුවල ජනාවාස හරදුවට පස්සෙ ලෝකෙ ඉන්න හැම තම්බියෙක්ම අඟහරුවලට යැව්වනම් ලෝකෙ සෑහෙන්න සාමකාමී වෙයි :yes:

    තම්බි + බයියො ටික යවන්න ඇත්තං සවුබාගෙ දැක්ම හදාගෙන ඉන්න
     
    • Love
    Reactions: hasithayad and NRTG

    mag123

    Well-known member
  • Jan 20, 2008
    5,584
    1,792
    113
    TFS bro 😍

    ඔය රේටින් වලින් රුසියාව ඉන්නේ දෙවනි තැන නේද ? රුසියාව තටමන තැටමිල්ල දැක්කම ඕව පිළිගන්න අමාරුයිනේ
    සමහරවිට රුසියාව පරණ weapons පාවිචි කරනවා ඇති අලුත් ඒවා නැතුව ,
     
    • Love
    • Like
    Reactions: NRTG and Mr Bones

    Spiderman.Ayya

    Well-known member
  • Mar 26, 2016
    3,335
    2,396
    113
    TFS bro 😍

    ඔය රේටින් වලින් රුසියාව ඉන්නේ දෙවනි තැන නේද ? රුසියාව තටමන තැටමිල්ල දැක්කම ඕව පිළිගන්න අමාරුයිනේ
    oya rating walin udinma inna americawa thama Vietnam walin afagan walinui kala awe.
    Rusia gema tiynne Ukraine ekka neme, military equipment , war planning okkoama neto eken ne.