yako stopper ekath ekkama....'
'
'
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mehe ape ewun mini maragannawa stopper thiyanne hoda eke, stopper naththe indian eke araki mekai kiyala...
ammo apith bila athi yako..
yako stopper ekath ekkama....'
'
'
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.Awulak naha uba aran thiyenne "Led Lable" neh.Led Lable tika wedding ekata denna ganna giye Meegamuvata Airport eken pannapuva kiyala dunne 2017 di Box ekakata daala
appatasiri
arakku witharai lankawe pirisinduma. arakku beepan owa nathuwaඔක්කොම කරන්නෙ කන්න බොන්න ! ඒකත් නෑ ලංකාවෙ![]()
එයාපෝට් එකේ උනුයි ආණ්ඩුවේ මැති ඇමතිවරුයි එකතුවෙලා තමයි කරන්නේ, ඕකට තමයි කියන්නේ දේශීය කර්මාන්ත ගොඩදානවා කියලා.මේ යන විදිහට ඕක රජයට පවර ගනීද දන්නෙත් නෑ
ඔව්, ලංකාවේ හොඳ වැඩ කාරයෝ ඉන්නවා. අවාසනාවට ඒ මිනිස්සු තමන්ගේ දැනුම පාවිච්චි කරන්නේ හොර බොරු වංචා වැඩ කරන්නයි.Lankawe mara weddone inne![]()
සිරාවටම. කරන්න පුලුවන් සක්කිලිම වැඩක් කරලා තියෙන්නෙබොන අරක්කු ටිකටත් වංචා කරන මුන් නම් මිනිස්සු වෙන්ඩ බෑ![]()
Adoh Den dekke ban Thanks pennuwata...Awulak naha uba aran thiyenne "Led Lable" neh.
Red lable nemei neh![]()

ekata api wage kelinma Air Port ekenma araganin. mama aran dawas thunai Air Port eke customs office eka raid kara... badu banis set ekatama.Red Lable tika wedding ekata denna ganna giye Meegamuvata Airport eken pannapuva kiyala dunne 2017 di Box ekakata daala
appatasiri

