oooopppsssssss........
astroboy Member Feb 5, 2011 228 26 0 Sri Lanka Feb 11, 2011 #43 නියමයි. ඩයලොග් එක අනාගතේට ගිහින් එයා ටෙල් ල ගහන කැලැන්ඩරේ ෆොටෝ එක අරන් ඇවිත්ද කොහෙද ?
djtek Well-known member Sep 28, 2010 1,828 359 83 Feb 11, 2011 #44 emil said: Kawuda copy karala thiyenne Click to expand... dialog 2010 calendar eka airtel 2011 calendar eka copy kale kauda kiyala penne naddda
emil said: Kawuda copy karala thiyenne Click to expand... dialog 2010 calendar eka airtel 2011 calendar eka copy kale kauda kiyala penne naddda
rauxz Member Aug 27, 2009 7,393 377 0 හිත ගිය තෑන...... Feb 11, 2011 #45 astroboy said: නියමයි. ඩයලොග් එක අනාගතේට ගිහින් එයා ටෙල් ල ගහන කැලැන්ඩරේ ෆොටෝ එක අරන් ඇවිත්ද කොහෙද ? Click to expand... rauxz said: ඒකනේ බන් ඩයලොග් එක කියන්නේ අනාගතය අදයි කියලා. Click to expand...
astroboy said: නියමයි. ඩයලොග් එක අනාගතේට ගිහින් එයා ටෙල් ල ගහන කැලැන්ඩරේ ෆොටෝ එක අරන් ඇවිත්ද කොහෙද ? Click to expand... rauxz said: ඒකනේ බන් ඩයලොග් එක කියන්නේ අනාගතය අදයි කියලා. Click to expand...
nadimal Well-known member Dec 25, 2008 11,194 1,796 113 Badulla Feb 12, 2011 #47 මෙකයි සීන් එක කෙල්ලො ටික Airtel වලට මරු වෙලාsimple plan එකක් නෙ
djHiran Well-known member Oct 6, 2006 2,764 295 83 USA Feb 12, 2011 #48 nadimal said: මෙකයි සීන් එක කෙල්ලො ටික Airtel වලට මරු වෙලාsimple plan එකක් නෙ Click to expand...