* අනර්කලී සමග රාත්රියක්ද?
apooo eya charter baduwak ban. leda godak......



* අනර්කලී සමග රාත්රියක්ද?



ගිහාන් ලොක්කා,
පළමුව;
මගේ දේශපාලනයට බොට වමනේ යනවානම්, මගේ ත්රෙඩ් වලට රිංගන්නේ නැතුව වෙන සැප ඇති මුඩුක්කුවකට රිංගනු.
තොට රිංගන්නට තැනක් නැතුව මෙතනට රිංගුවාට අපිට පාචනය නොවැළඳේ.
තෝ වැනි යන්නට තැනක් නැති අහිකුන්ටිකයින් අනුන්ගෙ ත්රෙඩ් වලට රිංගාගෙන රෙදි කඩා ගැනීම පුදුමා කාර වදයකි.
දෙවනුව;
මේකේ ඉන්න චන්දේ දෙන්න වයස හරි නැති එවුන් ගැන උඹ බොක්ක රත්කර ගන්න අවශය නැත. උන් ගැන බලාගන්න උන්ගේ ගෙවල් වල දෙමව්පියන් වැඩිහිටියන් ඇති.
උඹේ වයස හරි නම් උඹට නගින්නට ගෑනියෙක් දෙන පක්ශයට චන්දයක් දියන්. ඒත් අනර්කලී ගැන හීන මවන්නට එපා.
තුන්වෙනුව;
මෝඩයා සහ බත් කන හරකා කවුද යැයි නුඹ ඔප්පු කර පෙන්වා දුන්නේය. අපේ දේශපාලනය අපි කරන්නම්
උඹ ආස ටොපික් එකකින් ත්රෙඩ් එකක් පටන් අරගෙන එතන වල බැහැපන්.
රිප්ලයි එන ත්රෙඩ් එකක් පටන් ගන්නත් යම් නිර්මාණශීලිත්වයක් අවශ්යය බවත් දැන ගනින්.
උබ ත්රෙඩ් එක දාද්දිම ටොපික් එකේ දැම්මනම් හරි මෙය මෑක්කාගේ ගල් කොල්ලන්ට පමනයි කියලා, එහෙම දැම්මනම් අපි එන්නේ නැහැනේ, තව එලකිරි එකේ තෙඩ් දාල ඒවට එන්න එපා කියන්න බොගේ මහ එකාගෙ කියල හිතුවද එලකිරි එක ?
උබත් මංගල සමරවිරගේ ගල් කොල්ලන් සන්ගමයට බැදිලා USB කේබල් එක වෙනුවට වෙන එකක් ගහගෙන කීයක් හරි හම්බුකරන්න නේද මේහෙම කඩේ යාමක් කරන්නේ, අද පෝය දවසේ පන්සල ලග හිගා කෑවනම් කීයක් හරි හොයා ගන්න තිබුනබුහාහා , සෑහෙන මහන්සිවෙලා තියෙනව වගේ පොයින් ටික හදා ගන්නඋබ ත්රෙඩ් එක දාද්දිම ටොපික් එකේ දැම්මනම් හරි මෙය මෑක්කාගේ ගල් කොල්ලන්ට පමනයි කියලා, එහෙම දැම්මනම් අපි එන්නේ නැහැනේ, තව එලකිරි එකේ තෙඩ් දාල ඒවට එන්න එපා කියන්න බොගේ මහ එකාගෙ කියල හිතුවද එලකිරි එක ?
උබේ දේශපාලනය ඉන්ටනෙට් වල කරනකොට බොට පාචනය වගේ ලෙඩ රෝග හෑදෙන්නේ තෝ USB පෝට් එක පශ්චාත් බාගයේ මෑද අති හිලට ඔබාගෙනද ඉන්නේ ? එහෙම නැත්ට්නම් උබ පරිගනකය සමග සන්සර්ගයේ යෙදෙනවද ? මහින්ද අනර්කලී ගැන බලාගනියි, උබ මැක්ක හැටියට බල්ලගේ ඇගවල් වල ලැගපන්, තව එකක් අද ලෝක ඒඩ්ස් දිනය, ඉතින් තෝ අද USB කේබල් එකට කොන්ඩමක් දාලා ගහගනින්, නැත්නම් පාචනය, කොලරාව, අතීසාරය වෙනුවට ඒඩිස් බෝවෙයි,
උබ වගේ අතීසාරයට අමුඩයක් ගහගෙන පොල්මුඩ්ඩක් හොය හොය ත්රෙඩ් ගානේ දුවන මැක්කො අපි ඕන තරම් දෑකල තියෙනවා, ඒත් අසූචී මෙහෙම නාගන්න මැක්කෙක් නම් දැක්කේ අදමයිඋබත් මංගල සමරවිරගේ ගල් කොල්ලන් සන්ගමයට බැදිලා USB කේබල් එක වෙනුවට වෙන එකක් ගහගෙන කීයක් හරි හම්බුකරන්න නේද මේහෙම කඩේ යාමක් කරන්නේ, අද පෝය දවසේ පන්සල ලග හිගා කෑවනම් කීයක් හරි හොයා ගන්න තිබුන
un wage ganu nana lin gawa enna kiyala thamiee apita kiyanneමගේ අන්තර්ජාල සම්බන්ධතාවයට කෙළ වෙලා
සැරින් සැෙර් Disconect වෙනවා අපි හෙට හම්බවෙමු
මේ විධියට අපි සමහරු අන්තර්ජාලයෙන් ජෙනරාල්ට උදව් බව මහරජ තුමාට ආරංචි වුනොත් මුළු ශ්රී ලංකාවේම අන්තර්ජාල සබඳතාවලට කෙලවේවිද මන්දා.


බුහාහා , සෑහෙන මහන්සිවෙලා තියෙනව වගේ පොයින් ටික හදා ගන්නඋබ ත්රෙඩ් එක දාද්දිම ටොපික් එකේ දැම්මනම් හරි මෙය මෑක්කාගේ ගල් කොල්ලන්ට පමනයි කියලා, එහෙම දැම්මනම් අපි එන්නේ නැහැනේ, තව එලකිරි එකේ තෙඩ් දාල ඒවට එන්න එපා කියන්න බොගේ මහ එකාගෙ කියල හිතුවද එලකිරි එක ?
උබේ දේශපාලනය ඉන්ටනෙට් වල කරනකොට බොට පාචනය වගේ ලෙඩ රෝග හෑදෙන්නේ තෝ USB පෝට් එක පශ්චාත් බාගයේ මෑද අති හිලට ඔබාගෙනද ඉන්නේ ? එහෙම නැත්ට්නම් උබ පරිගනකය සමග සන්සර්ගයේ යෙදෙනවද ? මහින්ද අනර්කලී ගැන බලාගනියි, උබ මැක්ක හැටියට බල්ලගේ ඇගවල් වල ලැගපන්, තව එකක් අද ලෝක ඒඩ්ස් දිනය, ඉතින් තෝ අද USB කේබල් එකට කොන්ඩමක් දාලා ගහගනින්, නැත්නම් පාචනය, කොලරාව, අතීසාරය වෙනුවට ඒඩිස් බෝවෙයි,
උබ වගේ අතීසාරයට අමුඩයක් ගහගෙන පොල්මුඩ්ඩක් හොය හොය ත්රෙඩ් ගානේ දුවන මැක්කො අපි ඕන තරම් දෑකල තියෙනවා, ඒත් අසූචී මෙහෙම නාගන්න මැක්කෙක් නම් දැක්කේ අදමයිඋබත් මංගල සමරවිරගේ ගල් කොල්ලන් සන්ගමයට බැදිලා USB කේබල් එක වෙනුවට වෙන එකක් ගහගෙන කීයක් හරි හම්බුකරන්න නේද මේහෙම කඩේ යාමක් කරන්නේ, අද පෝය දවසේ පන්සල ලග හිගා කෑවනම් කීයක් හරි හොයා ගන්න තිබුන

බුහාහා , සෑහෙන මහන්සිවෙලා තියෙනව වගේ පොයින් ටික හදා ගන්නඋබ ත්රෙඩ් එක දාද්දිම ටොපික් එකේ දැම්මනම් හරි මෙය මෑක්කාගේ ගල් කොල්ලන්ට පමනයි කියලා, එහෙම දැම්මනම් අපි එන්නේ නැහැනේ, තව එලකිරි එකේ තෙඩ් දාල ඒවට එන්න එපා කියන්න බොගේ මහ එකාගෙ කියල හිතුවද එලකිරි එක ?
උබේ දේශපාලනය ඉන්ටනෙට් වල කරනකොට බොට පාචනය වගේ ලෙඩ රෝග හෑදෙන්නේ තෝ USB පෝට් එක පශ්චාත් බාගයේ මෑද අති හිලට ඔබාගෙනද ඉන්නේ ? එහෙම නැත්ට්නම් උබ පරිගනකය සමග සන්සර්ගයේ යෙදෙනවද ? මහින්ද අනර්කලී ගැන බලාගනියි, උබ මැක්ක හැටියට බල්ලගේ ඇගවල් වල ලැගපන්, තව එකක් අද ලෝක ඒඩ්ස් දිනය, ඉතින් තෝ අද USB කේබල් එකට කොන්ඩමක් දාලා ගහගනින්, නැත්නම් පාචනය, කොලරාව, අතීසාරය වෙනුවට ඒඩිස් බෝවෙයි,
උබ වගේ අතීසාරයට අමුඩයක් ගහගෙන පොල්මුඩ්ඩක් හොය හොය ත්රෙඩ් ගානේ දුවන මැක්කො අපි ඕන තරම් දෑකල තියෙනවා, ඒත් අසූචී මෙහෙම නාගන්න මැක්කෙක් නම් දැක්කේ අදමයිඋබත් මංගල සමරවිරගේ ගල් කොල්ලන් සන්ගමයට බැදිලා USB කේබල් එක වෙනුවට වෙන එකක් ගහගෙන කීයක් හරි හම්බුකරන්න නේද මේහෙම කඩේ යාමක් කරන්නේ, අද පෝය දවසේ පන්සල ලග හිගා කෑවනම් කීයක් හරි හොයා ගන්න තිබුන





ඉන්න ටික කාලේ හිනා වෙලා හිටපන් මලයොpatta kathawa... bada pelenna hina![]()

මම මහින්දට විරුද්ධයි, ඒ හොරකමයි, බොරුවයි, වංචාවයි නිසා.
මහින්දට විරුද්ධව සටනක් දෙන්න පුළුවන් (දිනයි කියලා විස්වාසයක් නැතත් ) ජෙනරාල් තුමාට විතරයි.
බැරිවෙලා හරි පොනිල් රනිලුයි, ජෙප්පෙකුයි ඉල්ලුවානම් මම ජීවිතේට මෙච්චර වද වෙන්නේ නෑ.
ඒත්, ජෙනරාල් අඩුම ගනනේ " මේ යුද්ධෙ තව හමුදාපති කෙනෙකුට ඉතුරු කරන්නෙ නෑ" කියන පොරොන්දුව හරි ඉටුකලා.
ඒ නිසා දීපු ඔක්කොම පොරොන්දු කඩපු මහින්දට වඩා මට ජෙනරාල් විස්වාසයි.
බුහාහා , සෑහෙන මහන්සිවෙලා තියෙනව වගේ පොයින් ටික හදා ගන්නඋබ ත්රෙඩ් එක දාද්දිම ටොපික් එකේ දැම්මනම් හරි මෙය මෑක්කාගේ ගල් කොල්ලන්ට පමනයි කියලා, එහෙම දැම්මනම් අපි එන්නේ නැහැනේ, තව එලකිරි එකේ තෙඩ් දාල ඒවට එන්න එපා කියන්න බොගේ මහ එකාගෙ කියල හිතුවද එලකිරි එක ?
උබේ දේශපාලනය ඉන්ටනෙට් වල කරනකොට බොට පාචනය වගේ ලෙඩ රෝග හෑදෙන්නේ තෝ USB පෝට් එක පශ්චාත් බාගයේ මෑද අති හිලට ඔබාගෙනද ඉන්නේ ? එහෙම නැත්ට්නම් උබ පරිගනකය සමග සන්සර්ගයේ යෙදෙනවද ? මහින්ද අනර්කලී ගැන බලාගනියි, උබ මැක්ක හැටියට බල්ලගේ ඇගවල් වල ලැගපන්, තව එකක් අද ලෝක ඒඩ්ස් දිනය, ඉතින් තෝ අද USB කේබල් එකට කොන්ඩමක් දාලා ගහගනින්, නැත්නම් පාචනය, කොලරාව, අතීසාරය වෙනුවට ඒඩිස් බෝවෙයි,
උබ වගේ අතීසාරයට අමුඩයක් ගහගෙන පොල්මුඩ්ඩක් හොය හොය ත්රෙඩ් ගානේ දුවන මැක්කො අපි ඕන තරම් දෑකල තියෙනවා, ඒත් අසූචී මෙහෙම නාගන්න මැක්කෙක් නම් දැක්කේ අදමයිඋබත් මංගල සමරවිරගේ ගල් කොල්ලන් සන්ගමයට බැදිලා USB කේබල් එක වෙනුවට වෙන එකක් ගහගෙන කීයක් හරි හම්බුකරන්න නේද මේහෙම කඩේ යාමක් කරන්නේ, අද පෝය දවසේ පන්සල ලග හිගා කෑවනම් කීයක් හරි හොයා ගන්න තිබුන



තෑන්කු, තැන්කුadoo maxxa ban..![]()
මේ පෝය දවසේ මම පිස්සු කෙලිනව, හෙන ගහන නිසා මම සින්ගාල මාරු වුනා 


..ALIMANKADA KIYALA PAMAKADA YANAWA KIUWWA...

ADA EWA UMBALATA AMATHAKADE ?? 
UMBALA THAMAI YAKOO RANILTA PUKA DENA EUN.. 



...DEELA PUKA IRAGENA WARELLAKO !!!! 




YAKOO APITA GENARAL EKKA KISIMA PRASHNAYAK NAA .....ETH APITA HITHAGANNA BARI E DAWASWALA PULUWAN THARAM MADA GAHAPU EWUN EKKA ADA ATHATA ATHA DEELA BAILA KIYANNE KIYALA.....EDA KILINOCHCHI KIYALA MADAWCHI YANAWALU
..ALIMANKADA KIYALA PAMAKADA YANAWA KIUWWA...
ADA EWA UMBALATA AMATHAKADE ??
UMBALA THAMAI YAKOO RANILTA PUKA DENA EUN..
...DEELA PUKA IRAGENA WARELLAKO !!!!
![]()
ලස්සන කවි පෙල.............ඒත් සොයුර, ෆෝරමයක් යනු නිදහස් වේදිකා ගොන්නකි.
එක් පසක දේශපාලන වේදිකාවකි, දේශපාලන ප්රියයෝ එතැනට රොක්වී වද විවාද කරති.
තවත් තැනක ආදරය, විරහ වේදනාව ගැන දොඩමලුවකි, පෙම්වත්තු, බූට් කා දුක් වන්නන් සැනසෙන්නේ එතැනය.
තව පසෙක මෘදුකාංග විවාදයකි ගීක්ලා, නර්ඩ්ලා එතැන රොද බඳිති
තව තව තැන්වල තවත් කතා මංඩප ඇත.
මෙයින් පෙනෙන්නේ කුමක්ද? එලකිරියේ විවිධතවයයි, එයට ගරු කරන්න.
නිතරම පොලිටික්ස් ගැන දොඩවන එවුන් මෙන්ම නිතරම. සොෆ්ට්වෙයාර් ගැනම දෙඩවීමත් විහිලුවක් නොවේද?
බස් එකේ ජැක් ගැසීමේ ත්රෙඩ් එක දැකීමේ නුඹගේ පහල කොටසින් සිනා නොගියේද?

mamath ae katahawath ekka ekagai. matath general gena loku gouravayak thibba. mahindage weda gena loku kala kirimak thibbe. eth mata hitaganna beri general kohomada athma gourawayak ethiwa ranil, mangala, mano ganeshan wage ewun ekka weda karanne kiyala. etthatama mata genaral gena dukai. rata beeraganna loku deyak karala anthimata ranilge boruwakata ahu wela nikan athme winasa karagattha. general wenama pparty ekakin chande illuwanam aniwaryayen mage 1st chande genaralta. eth den thathwe hetiyata duken unath mahindata chande denna wenawa. mokada mama ranilta kenmathith nehe uge padeta natana untath kemathi nehe.