එලකිරි කඹය 2018 සචිත් සමග දිනමු. එක්වන්න අප සම&#3484

hichchiputha

Well-known member
  • Jan 3, 2018
    40,017
    35,954
    113
    වොන්ඩර් ලැන්ඩ්
    සචියට වෝට් කරල.....මට සචිය නම් රෙප් පොඩ්ඩක් දාල තිබ්බ පස්සෙ රෙප් වරුසාවක් වස්ස්නම් කියල දාල තිබ්බ.... මම් මේ අවෘදු පහුවෙලා රෙප් වහිනකන් බලන් ඉන්නව....
     

    unicornx

    Well-known member
  • Aug 11, 2007
    7,854
    1,266
    113
    Mars
    vote krala thiyanne:)

    Sachith ta vote ekak damma onna :)


    සචියට වෝට් කරල.....මට සචිය නම් රෙප් පොඩ්ඩක් දාල තිබ්බ පස්සෙ රෙප් වරුසාවක් වස්ස්නම් කියල දාල තිබ්බ.... මම් මේ අවෘදු පහුවෙලා රෙප් වහිනකන් බලන් ඉන්නව....

    Dunna oooong! +12:love:
     

    ramesh_jaya

    Member
    Mar 5, 2017
    3,355
    1,139
    0
    ඔටුවගෙ පිට උඩ
    එක්සත්ව එක්සිත්ව නියත ජයක් කරා පියනගන්නට එක්වන්න අප සමග.......



    MENgZvM.png




    NOWU0sd.png






    sachith19920726 ප්‍රමුඛ ටීම් EKBrotherHood මෙම්බර්ස් ල සහ supporters ල මේ thread එකට සෙට් වෙලා vote කර ටීම් එක දිනවා..

    rep වර්ෂාවක් සමගින් අසම සම giveaways දිනාගන්න..



    අපේ කණ්ඩායමේ දැනට සිටින මෙම්බර්ස් ලගෙන් වැඩිම සපෝර්ට් කරන මෙම්බර්ට හෝ මෙම්බර්ස් ලා අතුරින්

    random member කෙනෙක් ට online multiplayer ක්‍රීඩා කල හැකි original games 4 ක් ද..




    ප්‍රතිවාදී කණ්ඩායමට select වී ඇති මෙම්බර්ස් ලගෙන් අපේ පිලට vote කරන මෙම්බර්ස්ල අතුරින් තෝරා ගන්න

    මෙම්බර් කෙනෙකුට games 4 බැගින් බෙදී යන ආකාරයට giveaways දීමට අප කණ්ඩායම තීරනය කර ඇත..



    * කඹ ඇදීම කම්මැලි නොවී හැමෝටම interesting හා motivate කිරීම සදහා



    awt1Nbk.png




    අනිත් vote කරන මෙම්බර්ස් ලට premium accounts,software

    rep වර්ෂා ඇතුළු තවත් වටිනා giveaways දිනාගන්න




    EK Brotherhood පිල ජයග්‍රණය සදහා මෙහෙයවන්න අදම අප හා එක්වන්න..



    ඔබේ වටිනා මනාපය පළකිරීම සඳහා මෙම දිගුවෙන් පිවිසෙන්න



    සුබ අලුත් අවුරුද්දක් වේවා !

     

    hichchiputha

    Well-known member
  • Jan 3, 2018
    40,017
    35,954
    113
    වොන්ඩර් ලැන්ඩ්
    Dunna oooong! +12:love:

    මන් දාපු පෝස්ට් එක දැකල සචියගෙ රෙප් වැස්සෙන් ටිකක් වැස්ස බන් දැන්... වෝට් කලා ... රෙප් ලැබුනා... කාත් එක්කවත් තරහක් අමනාපයක් නැ... සියලු දෙනාටම ජය....
     

    Mr.chachi

    Well-known member
  • Oct 7, 2011
    7,994
    903
    113
    Colombo
    :yes:ඔන්න කිව්වා විදිහට සචියෝ උබට වෝට් කළා:yes:
    :love:දැන් ඉතින් සලකපන්:love:


    Untitled.jpg
    [/CENTER][/IMG]

    :cool::cool::cool:
     
    • Like
    Reactions: kalhara96

    kalhara96

    Well-known member
  • Aug 7, 2010
    4,911
    2,976
    113
    අහවල් තැන
    Sachith ta vote ekak damma onna :)

    සචියට වෝට් කරල.....මට සචිය නම් රෙප් පොඩ්ඩක් දාල තිබ්බ පස්සෙ රෙප් වරුසාවක් වස්ස්නම් කියල දාල තිබ්බ.... මම් මේ අවෘදු පහුවෙලා රෙප් වහිනකන් බලන් ඉන්නව....

    rep added +9