එලකිරි කඹය 2018 සචිත් සමග දිනමු. එක්වන්න අප සම&#3484

asylum

Well-known member
  • Sep 25, 2013
    39,551
    1
    31,693
    113
    කැමති තැනක
    8lrbdwR.jpg
     

    hichchiputha

    Well-known member
  • Jan 3, 2018
    40,033
    35,976
    113
    වොන්ඩර් ලැන්ඩ්
    මොකාට වොට් කලත් වැඩක් නැ බන්, උන්ටත් නැතුව ඇති දෙන්න... සචියට වොට් කල මන් ඌ කෞද කින්ද මන්ද දන්නෙ නැ... උගෙ ටීම් එක මට පොඩ්ඩක් හුරු නම් තිබ්බ නිසා ඌට දුන්නෙ.... ඊට පස්සෙ මැසේජ් දාල තිබ්බ රෙප් වරුසාවක් දෙනව කියල... පොඩි පොඩි රෙප් ටිකක් කීප දෙනෙක් දීල තිබ්බ ඔක්කොම .... මුන් පහු වෙලා රෙප් දෙය්ද බන්... නැත්නම් අමතක වෙය්ද මුන්ට... ඊලග පාර තමය් එහෙම උනොත් අල්ල ගන්න වෙන්නෙ...
     

    Dilzzzz

    Well-known member
  • Jul 12, 2013
    22,530
    1,172
    113
    under the sun
    මොකාට වොට් කලත් වැඩක් නැ බන්, උන්ටත් නැතුව ඇති දෙන්න... සචියට වොට් කල මන් ඌ කෞද කින්ද මන්ද දන්නෙ නැ... උගෙ ටීම් එක මට පොඩ්ඩක් හුරු නම් තිබ්බ නිසා ඌට දුන්නෙ.... ඊට පස්සෙ මැසේජ් දාල තිබ්බ රෙප් වරුසාවක් දෙනව කියල... පොඩි පොඩි රෙප් ටිකක් කීප දෙනෙක් දීල තිබ්බ ඔක්කොම .... මුන් පහු වෙලා රෙප් දෙය්ද බන්... නැත්නම් අමතක වෙය්ද මුන්ට... ඊලග පාර තමය් එහෙම උනොත් අල්ල ගන්න වෙන්නෙ...

    idapan wasthuwe baya nowi me thread wala mula idala aye bedagena yanawa
    dawasakata 10 denatane denda puluwan apitath :P:P

    You have given out too much Reputation in the last 24 hours, try again later.
     

    agdrig

    Well-known member
  • Dec 14, 2006
    6,961
    402
    83
    එලකිරි කඹය 2018 සචිත්... 04-12-2018 04:36 PM mage wasthu sachi aiyawa dinewwata oyalata pin aiye.man eyata adare karana kiyaganna beri kellek eyage wala gehena kammul thol mata ninda denne.eya wenwen merenakan balan innawa kiyanna man kiyara ladies





    kauda utto me??:confused::confused::confused:
     

    Dila123

    Active member
  • Oct 23, 2016
    800
    180
    43
    ko ban තව එනවා තව එනවා kiyala kiuwata thama ekekgenui hamba une.

    Nilushi 35 +++ Team sachith. 9k add wela thiyenawa.



    ඔය බොරුව කරන්නෙ, කට විතරයි වැඩ නෑ


    සිතූ පරිදි රෙප් නොලැබුනි
    සිතූ පරිදි රෙප් නොලැබුනි
    සිතූ පරිදි රෙප් නොලැබුනි
     

    maduruwanari

    Banned
    Jul 26, 2015
    697
    106
    0
    Angoda
    මොකාට වොට් කලත් වැඩක් නැ බන්, උන්ටත් නැතුව ඇති දෙන්න... සචියට වොට් කල මන් ඌ කෞද කින්ද මන්ද දන්නෙ නැ... උගෙ ටීම් එක මට පොඩ්ඩක් හුරු නම් තිබ්බ නිසා ඌට දුන්නෙ.... ඊට පස්සෙ මැසේජ් දාල තිබ්බ රෙප් වරුසාවක් දෙනව කියල... පොඩි පොඩි රෙප් ටිකක් කීප දෙනෙක් දීල තිබ්බ ඔක්කොම .... මුන් පහු වෙලා රෙප් දෙය්ද බන්... නැත්නම් අමතක වෙය්ද මුන්ට... ඊලග පාර තමය් එහෙම උනොත් අල්ල ගන්න වෙන්නෙ...

    රෙපුක්
     

    nooby

    Well-known member
  • Mar 25, 2018
    4,263
    2,448
    113
    Srilanka
    මොකාට වොට් කලත් වැඩක් නැ බන්, උන්ටත් නැතුව ඇති දෙන්න... සචියට වොට් කල මන් ඌ කෞද කින්ද මන්ද දන්නෙ නැ... උගෙ ටීම් එක මට පොඩ්ඩක් හුරු නම් තිබ්බ නිසා ඌට දුන්නෙ.... ඊට පස්සෙ මැසේජ් දාල තිබ්බ රෙප් වරුසාවක් දෙනව කියල... පොඩි පොඩි රෙප් ටිකක් කීප දෙනෙක් දීල තිබ්බ ඔක්කොම .... මුන් පහු වෙලා රෙප් දෙය්ද බන්... නැත්නම් අමතක වෙය්ද මුන්ට... ඊලග පාර තමය් එහෙම උනොත් අල්ල ගන්න වෙන්නෙ...

    ඕකම තමා මටත් උනේ :lol:
     
    • Like
    Reactions: shaminda peiris