මොකාට වොට් කලත් වැඩක් නැ බන්, උන්ටත් නැතුව ඇති දෙන්න... සචියට වොට් කල මන් ඌ කෞද කින්ද මන්ද දන්නෙ නැ... උගෙ ටීම් එක මට පොඩ්ඩක් හුරු නම් තිබ්බ නිසා ඌට දුන්නෙ.... ඊට පස්සෙ මැසේජ් දාල තිබ්බ රෙප් වරුසාවක් දෙනව කියල... පොඩි පොඩි රෙප් ටිකක් කීප දෙනෙක් දීල තිබ්බ ඔක්කොම .... මුන් පහු වෙලා රෙප් දෙය්ද බන්... නැත්නම් අමතක වෙය්ද මුන්ට... ඊලග පාර තමය් එහෙම උනොත් අල්ල ගන්න වෙන්නෙ...





ප්රණාමෙත් එක්ක පොරොන්රෙදු උන රෙපුත් ලැබුනානම් හොඳා![]()


එලකිරි කඹය 2018 සචිත්... 04-12-2018 04:36 PM mage wasthu sachi aiyawa dinewwata oyalata pin aiye.man eyata adare karana kiyaganna beri kellek eyage wala gehena kammul thol mata ninda denne.eya wenwen merenakan balan innawa kiyanna man kiyara ladies
kauda utto me??![]()




ko ban තව එනවා තව එනවා kiyala kiuwata thama ekekgenui hamba une.
Nilushi 35 +++ Team sachith. 9k add wela thiyenawa.
ඔය බොරුව කරන්නෙ, කට විතරයි වැඩ නෑ
මොකාට වොට් කලත් වැඩක් නැ බන්, උන්ටත් නැතුව ඇති දෙන්න... සචියට වොට් කල මන් ඌ කෞද කින්ද මන්ද දන්නෙ නැ... උගෙ ටීම් එක මට පොඩ්ඩක් හුරු නම් තිබ්බ නිසා ඌට දුන්නෙ.... ඊට පස්සෙ මැසේජ් දාල තිබ්බ රෙප් වරුසාවක් දෙනව කියල... පොඩි පොඩි රෙප් ටිකක් කීප දෙනෙක් දීල තිබ්බ ඔක්කොම .... මුන් පහු වෙලා රෙප් දෙය්ද බන්... නැත්නම් අමතක වෙය්ද මුන්ට... ඊලග පාර තමය් එහෙම උනොත් අල්ල ගන්න වෙන්නෙ...
මොකාට වොට් කලත් වැඩක් නැ බන්, උන්ටත් නැතුව ඇති දෙන්න... සචියට වොට් කල මන් ඌ කෞද කින්ද මන්ද දන්නෙ නැ... උගෙ ටීම් එක මට පොඩ්ඩක් හුරු නම් තිබ්බ නිසා ඌට දුන්නෙ.... ඊට පස්සෙ මැසේජ් දාල තිබ්බ රෙප් වරුසාවක් දෙනව කියල... පොඩි පොඩි රෙප් ටිකක් කීප දෙනෙක් දීල තිබ්බ ඔක්කොම .... මුන් පහු වෙලා රෙප් දෙය්ද බන්... නැත්නම් අමතක වෙය්ද මුන්ට... ඊලග පාර තමය් එහෙම උනොත් අල්ල ගන්න වෙන්නෙ...
