GTRZට PM එකක් දාන්න. එයාට විතරයි ඕක කරන්න පුලුවං


එයාට ඕක ශුවර් එකටම කරන්න පුලුවං. හැබැයි කරලාදෙයිද කියන්න නං දන්නෙ නෑ. අහලම බලන්නෙ.sure ekata puluwanda??? :baffled:![]()
eeka venas karanna bae
wenas karanna ba![]()
wenas karanda be kollo

adminta wenas karanna puluwan machan..![]()

