Quote කරන්න එපා හු**.......තොට මෙච්චර වෙලා කිව්වේ ඒකයි.......post ekak quote karanna thiyanawa,
karoth nam gu haliyak wenawa....![]()

අරූට PM එකක් දාල අහපන් මොකක්ද හේතුව කියලා.......

Quote කරන්න එපා හු**.......තොට මෙච්චර වෙලා කිව්වේ ඒකයි.......post ekak quote karanna thiyanawa,
karoth nam gu haliyak wenawa....![]()


කියල වැඩක් නෑ බන්.......රට ගියාට පස්සේ හම්බයො සෙට් එකක් ටීක් කරලා දැන් මොලේ අවුල් වෙලා ඉන්නේ.........
![]()
ඌ පොඩි එකා කියලා පෙන්නන්න හදන්නේ.post ekak quote karanna thiyanawa,
karoth nam gu haliyak wenawa....![]()
epa hutto pm ekak gahuwa.....Quote කරන්න එපා හු**.......තොට මෙච්චර වෙලා කිව්වේ ඒකයි.......
අරූට PM එකක් දාල අහපන් මොකක්ද හේතුව කියලා.......![]()

කඹ?උබ මොකක් හරි සීන් එකක් නිසාද අනික් පැත්තට සප් කලේpost ekak quote karanna thiyanawa,
karoth nam gu haliyak wenawa....![]()

න,ය සින්දු නෑ බන් ඒවගෙන් ඉවරකරන්න එපා එපා වෙනවාrcccc අයියා අද සින්දුවක් කියන්න එන්නෙ නැද්ද?

හොඳ වැඩේ ඔය මඟුල්වලට යනවාට

passe passe pm ekak dannam,හොඳ වැඩේ ඔය මඟුල්වලට යනවාට
උබ මාරුවෙන්න කලිනුත් අරුන් දිනලා බන් හිටියේ
its ok අයියා.
එල එල.passe passe pm ekak dannam,
senn aka apema ekek