එලකිරි Night Club XI (නව අවුරුදු සංස්කරණය 2015)

Status
Not open for further replies.

Rex921

Well-known member
  • Nov 6, 2008
    41,027
    1,957
    113
    Scandinavia
    post ekak quote karanna thiyanawa,
    karoth nam gu haliyak wenawa....:(
    Quote කරන්න එපා හු**.......තොට මෙච්චර වෙලා කිව්වේ ඒක‍යි.......:growl:

    අරූට PM එකක් දාල අහපන් මොකක්ද හේතුව කි‍යලා.......:oo:
     

    rcccc

    Member
    Aug 19, 2011
    50,117
    2,571
    0
    36
    -Goodbye-
    කි‍යල වැඩක් නෑ බන්.......:rofl: රට ගි‍යාට පස්සේ හම්බ‍යො සෙට් එකක් ටීක් කරලා දැන් මොලේ අවුල් වෙලා ඉන්නේ.........:sorry:
    :rofl:ඌ පොඩි එකා කියලා පෙන්නන්න හදන්නේ.
     

    Ereshaz77

    Member
    Apr 3, 2010
    54,589
    3,750
    0
    Sri Lanka
    Quote කරන්න එපා හු**.......තොට මෙච්චර වෙලා කිව්වේ ඒක‍යි.......:growl:

    අරූට PM එකක් දාල අහපන් මොකක්ද හේතුව කි‍යලා.......:oo:
    pm ekak gahuwa.....:dull:
     

    rcccc

    Member
    Aug 19, 2011
    50,117
    2,571
    0
    36
    -Goodbye-
    rcccc අයියා අද සින්දුවක් කියන්න එන්නෙ නැද්ද?
    න,ය සින්දු නෑ බන් ඒවගෙන් ඉවරකරන්න එපා එපා වෙනවා:eek:
     

    rcccc

    Member
    Aug 19, 2011
    50,117
    2,571
    0
    36
    -Goodbye-
    :cool:its ok අයියා.
    11.gif

    passe passe pm ekak dannam,

    senn aka apema ekek
    එල එල.
     
    Status
    Not open for further replies.