වේසි තෝ කියන්නෙවත් නැතුව mobile number එක වෙනස් කලා නේද......අලුත් number එක එවපිය.......![]()

981 wada uttiවේසි තෝ කියන්නෙවත් නැතුව mobile number එක වෙනස් කලා නේද......අලුත් number එක එවපිය.......![]()

981 wada uttiඊයෙයි පෙරේදයි හතහමාරට විතර ගත්තා වැඩ කලේ නෑනේ......981 wada utti

ඊයෙයි පෙරේදයි හතහමාරට විතර ගත්තා වැඩ කලේ නෑනේ......![]()
anith ekata call ekak awahama wada karanne na ban ekaඒක එවපිය එහෙනං.......හම්බසලාට් මගුලට කැපෙනවත් වැඩියි........anith ekata call ekak awahama wada karanne na ban eka

meke desapalane katha karanna mama kamathi naai uba
me para mamita chande diya![]()

මොකේට දුන්නත් නොදී ඉන්න නං එපා මචන්......meke desapalane katha karanna mama kamathi na
uba ubata kamthi ekekta diyan


චන්දේ දානවා මචන්.මොකේට දුන්නත් නොදී ඉන්න නං එපා මචන්......
මේ සැරේ බයියො ටොයියො ජෙප්පො හම්බයො ඔක්කොම හොර ඡන්ද දාන්න ලෑස්ති පිට ඉන්නේ.......
එකෙක්වත් වැඩක් නෑ කියලා නොගිහින් හිටියොත් වෙන එකෙක් දානවාමයි......![]()
. මෙහෙත් එච්චරම තමයි බන්.......තවම එලිපිට කේස් ගිහින් නෑ......ඒත් අලු යට ගිනි වගේ තමයි.......චන්දේ දානවා මචන්.
මෙහේ නම් මොකා දින්නත් වලියන සීන් එකක් තියෙන්නේ.

ඒක එවපිය එහෙනං.......හම්බසලාට් මගුලට කැපෙනවත් වැඩියි........![]()

wadagath number ekak dialog nememeke desapalane katha karanna mama kamathi na
uba ubata kamthi ekekta diyan

hodamaiමොකේට දුන්නත් නොදී ඉන්න නං එපා මචන්......
මේ සැරේ බයියො ටොයියො ජෙප්පො හම්බයො ඔක්කොම හොර ඡන්ද දාන්න ලෑස්ති පිට ඉන්නේ.......
එකෙක්වත් වැඩක් නෑ කියලා නොගිහින් හිටියොත් වෙන එකෙක් දානවාමයි......![]()

mamiwa dinawamuචන්දේ දානවා මචන්.
මෙහේ නම් මොකා දින්නත් වලියන සීන් එකක් තියෙන්නේ.

baya wenna epa ban