කරිය නම් නියමෙට ආවා
. රෑට රෑ වෙලා අම්බානක වහින වෙලාවක හදන්න පටන් ගත්ත නිසා ගෙදර තිබ්බ පිටි ටිකකිනුයි හදන්න ගත්තේ
පිටි ටික අනද්දි වතුර වැඩි උනා වගේ තේරුණා
ඒත් දාන්නත් වැඩිපුර පිටි නැහැනේ
ඒත් මන් හිතුවේ යන්තම් හරි ශේප් කරගන්න පුලුවන් වෙයි කියලා
ඒත් පස්සේ හදන්න යද්දි කෙල උනා
. පස්සේ පිටි ටික විසි කරලා කරිය ෆ්රිජ් එකේ දාලා උදේට කන්න ගත්තා 
. වෙන දවසක හවස් වරුවක පිටි වැඩිපුර ගෙනල්ලම හදලා බලන්න ඕනේ. 
ඊයේ රෑ මම මේක බලාගෙන එලවළු රොටී හදන්න ගියේකරිය නම් නියමෙට ආවා
. රෑට රෑ වෙලා අම්බානක වහින වෙලාවක හදන්න පටන් ගත්ත නිසා ගෙදර තිබ්බ පිටි ටිකකිනුයි හදන්න ගත්තේ
පිටි ටික අනද්දි වතුර වැඩි උනා වගේ තේරුණා
ඒත් දාන්නත් වැඩිපුර පිටි නැහැනේ
ඒත් මන් හිතුවේ යන්තම් හරි ශේප් කරගන්න පුලුවන් වෙයි කියලා
ඒත් පස්සේ හදන්න යද්දි කෙල උනා
. පස්සේ පිටි ටික විසි කරලා කරිය ෆ්රිජ් එකේ දාලා උදේට කන්න ගත්තා
. වෙන දවසක හවස් වරුවක පිටි වැඩිපුර ගෙනල්ලම හදලා බලන්න ඕනේ.
thanks rep ++++


man ekai kiwwe piti tikak peththakin thiyagannama wenawa 
eth practice eka awama atha balance wei...curry eka kewe aparade... ada piti genalla heduwa nam...gedara aya unath oya gena adambara wei...daksha kokiyek kiyalaකොහොමද මචන් ඔච්චර තුනියට හදා ගන්න්නේ රොටිය

