එළකිරියේ user name එක වෙනස් කරගන්න ලැබුනොත්...

isira87

Well-known member
  • Oct 16, 2007
    7,078
    32
    48
    www.baiscopelk.com
    ඔනම කෙනෙක්ගේ එළකිරියේ අනන්‍යතාවය තමයි user name එක.... ගොඩක් අය මුලින්ම register වෙද්දී user name එක ගැන එච්චර හිතන්නේ නෑ....:no::no:.

    තමන් කැමති නම ගහලා ඒ user name එක invalied කියලා වැටුනට පස්සේ නමට ඉස්සරහින් 123 හරි වෙන මොකක්හරි ගහලා register වෙනවා ...:baffled::baffled:.

    කාලයක් යද්දි තමයි user name එක මීට වැඩිය ලස්සනට තිබුන නම් හොදයි කියලා හිතන්නේ..:sorry::sorry:. ඒත් user name එක තමන්ට******* ඒක කවදාවත් වෙනස් කරන්න බෑ..:no::no:.

    සමහරුන්ට නම් මෙ ගැටලුව නෑ....:):).

    ඒත් කට්ටිය නිකමට වගේ කියමුකො බලන්න තමන්ගේ user name එක වෙනස් කරගන්න පුලුවන් වුනොත් මොකක් කියලද වෙනස් කරගන්න කැමති කියලා ..:oo::oo:..

    සමහරු නම් ඔය Dj වගේ කෑල්ලක් දා ගන්නාවා.....:P:P:rofl:.

    kathaawa aththa..mata me "i" eka "I" karaganna oneeeeeeeeeeeee :P