BarakObama නේද කලින් තිබ්බේ?



matath wenas kara ganna one ban meka kathe ba kiuwath wage kalin hadanakota echchara kalpana kare nane![]()

kawda kiyanne තරාදි kiyala...![]()

ow oya kiyanne wena wena ewane..
මම නම් කියන්නෙම නෑ නේද සුදූ...![]()
අනේ ඔය හැමෝම කියන්නේ නංගි තරාදි කියලා![]()

ow oya kiyanne wena wena ewane..![]()
eyala kiyawanna danne na ane ekai...![]()



"SL" නැතුව "nOoB" කියල විතරක් තිබ්බනම් හොදයි අප්ප. කොහෙද invalid නෙ



පල් දෙයියා කියන නමට යේද?RePost බුවා;15258204 said:තියෙන නමත් හොදයි...
හැබැයි තව ආසයි දෙයියා කියන නමටත්...
එක පට්ට.....



