ඒකියන්නෙ මේකි මට කැමැත්තෙන් ඉදලද

Sonic best

Active member
  • Apr 19, 2022
    177
    247
    43
    මේක මන් පොඩි කාලෙ වෙච්ච සීන් එකක් හරිද ඕලෙවල් කාලෙ වගේ අපේ ගෙදරට එහා පැත්තෙ ගෙදර තිබ්බෙ අපේ ගෙදරට පහලින් ...එත්කොට එහෙ ස්තෝප්පුව කෙලින් මගේ කාමරේ තිබ්බෙ එහේ ලස්ස්න ඇන්ටි පාරක් හිටියා ..බැලුවොත් බ්‍රා අදින්නෙ නෑ නයිටි පිටින් මයි...හැබැයි අපේ ගෙදර අය එක්ක නයි වයිරයි..ඒ කාලේ මෝල් වයසනේ මන් ඒ ඇන්ටි ස්තෝප්පුවෙ ඉදිද්දි උඩ ජනේලෙ අර හුලන් එන්න තියෙන කෑල්ලෙන් බලන් ඉන්නවා...ඒ ජනේලෙ ලොකු නිසා මගේ ගොන් මොලේට තේරුන්නෑ මගේ යට කෑල්ලෙ හෙවනැල්ල එ පැත්තෙන් ඒකිට පේන්වා කියලා...අනික මගේ ලොකු ගොබිල ඇස් දෙකත් පේනවා..ඒකි සැරින් සැරේ අපේ පැත්ත බැලුවට මන් හිතුවේ නිකන් කියල
    ඔහොම ටික දවසක් බලන් ඉන්නවා මාත් බලනවා
    එක්දවසක් මේකි ටවල් එකක් ඇදන් ඇවිත් බත් කෑවා එතන තියන්..මට ඉතින් රජ මගුල්..පස්සෙ දවසක මේකි එහෙට ආපු එකෙක්ට කිව්ව කියහන්කෝ සීන් එක...මගේ කාමරේට ඇහෙන්වා ඒකි කියන ඒවා..හින්ට අරින්වා ලැජ්ජ නැද්ද දන්නෑ ජනේලෙන් බලන්න ගගා..මට පොලොව පලන් යන්න වගේ..මට තියෙන ප්‍රශ්නය ඇයි මේකි කලින්ම දැක්කනම් අරම ටවල් පිටින් එතන හිටියේ..අන්ක අපේ පවුල් නයි වයිරයි...අකමැතිනම් මේකි එවෙලෙම කෑ ගහනවා ලොවෙත් ශුවර්..අපේ පවුලෙ අය එක්ක තරහා උනාට මට එහෙම නපුරුකම් කලෙත් නෑ
     

    Sonic best

    Active member
  • Apr 19, 2022
    177
    247
    43
    It was a trick. hadisiye wath uba ahu una nm ubei ube paulei nambuwa redda pallen yanna ida thibuna
    අහු වෙලා තිබ්බෙ පලවෙනි දවසේ මයි බන් අපේ ජනේලෙට මගේ හෙවනැල්ල වැටුනම ඒ පැත්තට පේනවා එහෙම වෙලත් ආයෙ තුවායක් ඇදන් ආවෙ ඇයි...මේ ලගදි මන් එයාව fb Ad කරගත්තා දැන් මගේ පික්ස් වලට පුතා පුතා ගගා කමෙන්ට්ස් දාන්වා

    hari wage, rata panapan ehenam.
    tho marun kawoth katahari meke update karannath kiyapan.
    පොඩි කාලෙ බන් දැන් ඒ ඇන්ටි මගේ එෆ් බී එකත් ඉන්නවා
    ------ Post added on Jul 6, 2022 at 11:18 AM
     

    Sonic best

    Active member
  • Apr 19, 2022
    177
    247
    43
    තව මදි කතාව දික්කරන්න,ව්‍යාකරණ ගැන සැලකිලිමත් වෙන්න,දෙබස් දාන්න,උපමා රූපක පාවිච්චි කරන්න
    අතේ ගහන්න කතාවක් දාන දවසට දාන්නම් එහෙම ..මේක සිරා එකක්
     
    • Like
    Reactions: mag123

    usa_nihaal

    Well-known member
  • Aug 24, 2021
    4,717
    9,001
    113
    උස්සන්ගොඩ
    අහු වෙලා තිබ්බෙ පලවෙනි දවසේ මයි බන් අපේ ජනේලෙට මගේ හෙවනැල්ල වැටුනම ඒ පැත්තට පේනවා එහෙම වෙලත් ආයෙ තුවායක් ඇදන් ආවෙ ඇයි...මේ ලගදි මන් එයාව fb Ad කරගත්තා දැන් මගේ පික්ස් වලට පුතා පුතා ගගා කමෙන්ට්ස් දාන්වා


    පොඩි කාලෙ බන් දැන් ඒ ඇන්ටි මගේ එෆ් බී එකත් ඉන්නවා
    ------ Post added on Jul 6, 2022 at 11:18 AM
    auntyge fb link1 danna pls
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,648
    75,697
    113
    It was a trick. hadisiye wath uba ahu una nm ubei ube paulei nambuwa redda pallen yanna ida thibuna
    Mata oya wage kari wadak una ban.

    Mama gamey wadiya kath ekkawath set ne. Paduwe hitiye issara. Danuth padekata ganan ganne ne. Udawwak illuwoth karanawa but puka denna yanne ne.

    Also igenganna scene eka nisa gamey un poddak upset (irisiyawa)

    Dawasak mama yaluwek hambenna giya welawe mu kiwwa mama yana place ekak tiyenawa yaman ethanta shape ekey talkak daan inna puluwan. So mamath giya. Mu itin paththak balan katha karakara hitiya. Mata lokuwata meter ne.

    Yako gedara gihin dawas 2 3kin kathawak aawa ahawal eka (mama) kauda gaaniyek naanawa balan hitiya kiyala. Yako baluwama ara hukanna eka balanna tama ethanta yanne :ROFLMAO: :ROFLMAO:
     
    Last edited:

    ExamHe

    Well-known member
  • Mar 28, 2019
    5,584
    4,335
    113
    මේක මන් පොඩි කාලෙ වෙච්ච සීන් එකක් හරිද ඕලෙවල් කාලෙ වගේ අපේ ගෙදරට එහා පැත්තෙ ගෙදර තිබ්බෙ අපේ ගෙදරට පහලින් ...එත්කොට එහෙ ස්තෝප්පුව කෙලින් මගේ කාමරේ තිබ්බෙ එහේ ලස්ස්න ඇන්ටි පාරක් හිටියා ..බැලුවොත් බ්‍රා අදින්නෙ නෑ නයිටි පිටින් මයි...හැබැයි අපේ ගෙදර අය එක්ක නයි වයිරයි..ඒ කාලේ මෝල් වයසනේ මන් ඒ ඇන්ටි ස්තෝප්පුවෙ ඉදිද්දි උඩ ජනේලෙ අර හුලන් එන්න තියෙන කෑල්ලෙන් බලන් ඉන්නවා...ඒ ජනේලෙ ලොකු නිසා මගේ ගොන් මොලේට තේරුන්නෑ මගේ යට කෑල්ලෙ හෙවනැල්ල එ පැත්තෙන් ඒකිට පේන්වා කියලා...අනික මගේ ලොකු ගොබිල ඇස් දෙකත් පේනවා..ඒකි සැරින් සැරේ අපේ පැත්ත බැලුවට මන් හිතුවේ නිකන් කියල
    ඔහොම ටික දවසක් බලන් ඉන්නවා මාත් බලනවා
    එක්දවසක් මේකි ටවල් එකක් ඇදන් ඇවිත් බත් කෑවා එතන තියන්..මට ඉතින් රජ මගුල්..පස්සෙ දවසක මේකි එහෙට ආපු එකෙක්ට කිව්ව කියහන්කෝ සීන් එක...මගේ කාමරේට ඇහෙන්වා ඒකි කියන ඒවා..හින්ට අරින්වා ලැජ්ජ නැද්ද දන්නෑ ජනේලෙන් බලන්න ගගා..මට පොලොව පලන් යන්න වගේ..මට තියෙන ප්‍රශ්නය ඇයි මේකි කලින්ම දැක්කනම් අරම ටවල් පිටින් එතන හිටියේ..අන්ක අපේ පවුල් නයි වයිරයි...අකමැතිනම් මේකි එවෙලෙම කෑ ගහනවා ලොවෙත් ශුවර්..අපේ පවුලෙ අය එක්ක තරහා උනාට මට එහෙම නපුරුකම් කලෙත් නෑ
    පොටෝ එකකුත් තිවුනා නම් තමයි ‌‌හො ද
     
    • Haha
    Reactions: SK29

    RedProMaxxa_2

    Well-known member
  • May 8, 2022
    3,685
    1
    6,950
    113
    ඕක ඇත්ත කතාවක්ද?
    ඇත්ත නම් මට pm කරපන්, fb link එක.
    Psychometric test එකකින් කියන්න පුළුවනි,
    ඇත්තම intention එක මොකක්ද කියල.
     
    • Haha
    Reactions: SK29

    nygel

    Well-known member
  • Jun 26, 2022
    1,015
    1,891
    113
    Mata oya wage kari wadak una ban.

    Mama gamey wadiya kath ekkawath set ne. Paduwe hitiye issara. Danuth padekata ganan ganne ne. Udawwak illuwoth karanawa but puka denna yanne ne.

    Also igenganna scene eka nisa gamey un poddak upset (irisiyawa)

    Dawasak mama yaluwek hambenna giya welawe mu kiwwa mama yana place ekak tiyenawa yaman ethanta shape ekey talkak daan inna puluwan. So mamath giya. Mu itin paththak balan katha karakara hitiya. Mata lokuata meter ne.

    Yako gedara gihin dawas 2 3kin kathawak aawa ahawal eka (mama) kauda gaaniyek naanna balan hitiya kiyala. Yako baluwama ara hukanna eka balanna tama ethanta yanne :ROFLMAO: :ROFLMAO:
    Issara game un ekka set wela wal balapu untath Oka wenne 😂
     

    Hecker

    Well-known member
  • Apr 18, 2022
    6,175
    4,483
    113
    24
    Dinosaur, Colorado
    මේක මන් පොඩි කාලෙ වෙච්ච සීන් එකක් හරිද ඕලෙවල් කාලෙ වගේ අපේ ගෙදරට එහා පැත්තෙ ගෙදර තිබ්බෙ අපේ ගෙදරට පහලින් ...එත්කොට එහෙ ස්තෝප්පුව කෙලින් මගේ කාමරේ තිබ්බෙ එහේ ලස්ස්න ඇන්ටි පාරක් හිටියා ..බැලුවොත් බ්‍රා අදින්නෙ නෑ නයිටි පිටින් මයි...හැබැයි අපේ ගෙදර අය එක්ක නයි වයිරයි..ඒ කාලේ මෝල් වයසනේ මන් ඒ ඇන්ටි ස්තෝප්පුවෙ ඉදිද්දි උඩ ජනේලෙ අර හුලන් එන්න තියෙන කෑල්ලෙන් බලන් ඉන්නවා...ඒ ජනේලෙ ලොකු නිසා මගේ ගොන් මොලේට තේරුන්නෑ මගේ යට කෑල්ලෙ හෙවනැල්ල එ පැත්තෙන් ඒකිට පේන්වා කියලා...අනික මගේ ලොකු ගොබිල ඇස් දෙකත් පේනවා..ඒකි සැරින් සැරේ අපේ පැත්ත බැලුවට මන් හිතුවේ නිකන් කියල
    ඔහොම ටික දවසක් බලන් ඉන්නවා මාත් බලනවා
    එක්දවසක් මේකි ටවල් එකක් ඇදන් ඇවිත් බත් කෑවා එතන තියන්..මට ඉතින් රජ මගුල්..පස්සෙ දවසක මේකි එහෙට ආපු එකෙක්ට කිව්ව කියහන්කෝ සීන් එක...මගේ කාමරේට ඇහෙන්වා ඒකි කියන ඒවා..හින්ට අරින්වා ලැජ්ජ නැද්ද දන්නෑ ජනේලෙන් බලන්න ගගා..මට පොලොව පලන් යන්න වගේ..මට තියෙන ප්‍රශ්නය ඇයි මේකි කලින්ම දැක්කනම් අරම ටවල් පිටින් එතන හිටියේ..අන්ක අපේ පවුල් නයි වයිරයි...අකමැතිනම් මේකි එවෙලෙම කෑ ගහනවා ලොවෙත් ශුවර්..අපේ පවුලෙ අය එක්ක තරහා උනාට මට එහෙම නපුරුකම් කලෙත් නෑ
    උබලගෙ තාත්තා බලනවත් ඇති