ඒකියන්නෙ මේකි මට කැමැත්තෙන් ඉදලද

tharakaf

Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,649
    75,705
    113
    Issara game un ekka set wela wal balapu untath Oka wenne 😂
    Ow ban. Kalisama galawena scene tiyenne. Oya kathawa honda welata apey gedara unta gihin tibbe ne (gedara katiyath watey ekka loku kathawak ne paduwe inne). Nathan winaasai.
     
    • Haha
    Reactions: nygel

    siri_ayya

    Well-known member
  • Feb 1, 2022
    16,963
    1
    29,874
    113
    මේක මන් පොඩි කාලෙ වෙච්ච සීන් එකක්
    සාමාන්යෙන් ගෑණු පොඩි එවුන්ට එහෙම බනින්නේ නෑ බන්.. සමහර ඇට්ටර ගෑණු ගණන් ගන්නෙත් නෑ.. ඉස්සර මන් bus ජැක් ගහද්දි සමහර ඇන්ටිලා හිනාවෙලා නිකන් ඉන්නව.. හැබැයි වෙන එකෙක් ආවොත් ඔරවනවා හැරිලා.. මං ඒ කාලේ හිතන් හිටියෙ මට තරම් සැප දෙන්න එකෙක්ටවත් බෑ කියල.. 😅බලනකොට පොඩි එකා නිසා නිකං හිටිය සීන් එකක් තියෙන්නෙ 🥲
     

    windows_ubuntu

    Well-known member
  • Jun 2, 2018
    17,364
    25,893
    113
    Fantasy
    හින්ට අරින්වා ලැජ්ජ නැද්ද දන්නෑ ජනේලෙන් බලන්න ගගා.
    ජනේලෙන් බලන්නනේ ලැජ්ජා කියන්නේ. උබ කෙලින්ම ගිහින් ඇන්ටිට හදි කොරන්ඩඑපැයි දවස් 7ක් මතක් හිටින්ඩ
     

    malakadss

    Well-known member
  • Mar 8, 2009
    22,865
    1
    36,597
    113
    xxx
    Mata oya wage kari wadak una ban.

    Mama gamey wadiya kath ekkawath set ne. Paduwe hitiye issara. Danuth padekata ganan ganne ne. Udawwak illuwoth karanawa but puka denna yanne ne.

    Also igenganna scene eka nisa gamey un poddak upset (irisiyawa)

    Dawasak mama yaluwek hambenna giya welawe mu kiwwa mama yana place ekak tiyenawa yaman ethanta shape ekey talkak daan inna puluwan. So mamath giya. Mu itin paththak balan katha karakara hitiya. Mata lokuwata meter ne.

    Yako gedara gihin dawas 2 3kin kathawak aawa ahawal eka (mama) kauda gaaniyek naanawa balan hitiya kiyala. Yako baluwama ara hukanna eka balanna tama ethanta yanne :ROFLMAO: :ROFLMAO:
    Ubalage gama koheda ban?
     

    basooka

    Well-known member
  • May 17, 2022
    436
    620
    93
    සාමාන්යෙන් ගෑණු පොඩි එවුන්ට එහෙම බනින්නේ නෑ බන්.. සමහර ඇට්ටර ගෑණු ගණන් ගන්නෙත් නෑ.. ඉස්සර මන් bus ජැක් ගහද්දි සමහර ඇන්ටිලා හිනාවෙලා නිකන් ඉන්නව.. හැබැයි වෙන එකෙක් ආවොත් ඔරවනවා හැරිලා.. මං ඒ කාලේ හිතන් හිටියෙ මට තරම් සැප දෙන්න එකෙක්ටවත් බෑ කියල.. 😅බලනකොට පොඩි එකා නිසා නිකං හිටිය සීන් එකක් තියෙන්නෙ 🥲
    පයියක් නැති එකෙක් ජැක් ගහන්න එනවා කියලා උබට ගෑනු හිනාවෙනවා :lol:
     
    • Haha
    Reactions: siri_ayya

    ruchira55

    Well-known member
  • Mar 23, 2012
    39,997
    40,899
    113
    එලියට දාගෙන අතේ ගගහා හිටියේ. අන්තිම ටික කියවනකොට මටම ලැජ්ජ හිතිලා ඇතුලට දාගත්තා
     

    siri_ayya

    Well-known member
  • Feb 1, 2022
    16,963
    1
    29,874
    113
    පයියක් නැති එකෙක් ජැක් ගහන්න එනවා කියලා උබට ගෑනු හිනාවෙනවා :lol:
    උඹත් ඉඳලා ඉඳලා arrears cover කරන්න එනවා නෙහ්? කමක් නෑ කමක් නෑ උඹේ ආතල් එක උඹ තනියම ගනින්කො :) fail පොම්නයන්ව pass කරන්න අපිට බැරි නිසානෙ මේ සේරම 🤭
     
    • Haha
    Reactions: SK29

    priyade

    Well-known member
  • Dec 2, 2017
    10,610
    6,174
    113
    උබටම කිව්ව වෙන්න බෑ නේ.. උබලගෙ ගෙදර ඉන්න තව කවුරුහරි උබ වගේම හොරෙන් බැලුවද දන්නේ නෑ නේ 🤭
    Uge thatha wenna athi, eka Nisa thamayi anty ekka uge Amma nai wira
     
    • Haha
    Reactions: dilann