Ow ban. Kalisama galawena scene tiyenne. Oya kathawa honda welata apey gedara unta gihin tibbe ne (gedara katiyath watey ekka loku kathawak ne paduwe inne). Nathan winaasai.Issara game un ekka set wela wal balapu untath Oka wenne![]()
සාමාන්යෙන් ගෑණු පොඩි එවුන්ට එහෙම බනින්නේ නෑ බන්.. සමහර ඇට්ටර ගෑණු ගණන් ගන්නෙත් නෑ.. ඉස්සර මන් bus ජැක් ගහද්දි සමහර ඇන්ටිලා හිනාවෙලා නිකන් ඉන්නව.. හැබැයි වෙන එකෙක් ආවොත් ඔරවනවා හැරිලා.. මං ඒ කාලේ හිතන් හිටියෙ මට තරම් සැප දෙන්න එකෙක්ටවත් බෑ කියල..මේක මන් පොඩි කාලෙ වෙච්ච සීන් එකක්
ජනේලෙන් බලන්නනේ ලැජ්ජා කියන්නේ. උබ කෙලින්ම ගිහින් ඇන්ටිට හදි කොරන්ඩඑපැයි දවස් 7ක් මතක් හිටින්ඩහින්ට අරින්වා ලැජ්ජ නැද්ද දන්නෑ ජනේලෙන් බලන්න ගගා.
Ubalage gama koheda ban?Mata oya wage kari wadak una ban.
Mama gamey wadiya kath ekkawath set ne. Paduwe hitiye issara. Danuth padekata ganan ganne ne. Udawwak illuwoth karanawa but puka denna yanne ne.
Also igenganna scene eka nisa gamey un poddak upset (irisiyawa)
Dawasak mama yaluwek hambenna giya welawe mu kiwwa mama yana place ekak tiyenawa yaman ethanta shape ekey talkak daan inna puluwan. So mamath giya. Mu itin paththak balan katha karakara hitiya. Mata lokuwata meter ne.
Yako gedara gihin dawas 2 3kin kathawak aawa ahawal eka (mama) kauda gaaniyek naanawa balan hitiya kiyala. Yako baluwama ara hukanna eka balanna tama ethanta yanne![]()
![]()
පයියක් නැති එකෙක් ජැක් ගහන්න එනවා කියලා උබට ගෑනු හිනාවෙනවාසාමාන්යෙන් ගෑණු පොඩි එවුන්ට එහෙම බනින්නේ නෑ බන්.. සමහර ඇට්ටර ගෑණු ගණන් ගන්නෙත් නෑ.. ඉස්සර මන් bus ජැක් ගහද්දි සමහර ඇන්ටිලා හිනාවෙලා නිකන් ඉන්නව.. හැබැයි වෙන එකෙක් ආවොත් ඔරවනවා හැරිලා.. මං ඒ කාලේ හිතන් හිටියෙ මට තරම් සැප දෙන්න එකෙක්ටවත් බෑ කියල..බලනකොට පොඩි එකා නිසා නිකං හිටිය සීන් එකක් තියෙන්නෙ
![]()

උඹත් ඉඳලා ඉඳලා arrears cover කරන්න එනවා නෙහ්? කමක් නෑ කමක් නෑ උඹේ ආතල් එක උඹ තනියම ගනින්කොපයියක් නැති එකෙක් ජැක් ගහන්න එනවා කියලා උබට ගෑනු හිනාවෙනවා![]()
fail පොම්නයන්ව pass කරන්න අපිට බැරි නිසානෙ මේ සේරම Uge thatha wenna athi, eka Nisa thamayi anty ekka uge Amma nai wiraඋබටම කිව්ව වෙන්න බෑ නේ.. උබලගෙ ගෙදර ඉන්න තව කවුරුහරි උබ වගේම හොරෙන් බැලුවද දන්නේ නෑ නේ![]()