depends on the region. ඉතින් මෙහෙම උත්තරයක් දාද්දි ටවුමෙ නමත් දාන්න (profile balanna ba)හච්, මොබිටෙල් සුපිරියට වැඩ
depends on the region. ඉතින් මෙහෙම උත්තරයක් දාද්දි ටවුමෙ නමත් දාන්න (profile balanna ba)හච්, මොබිටෙල් සුපිරියට වැඩ
කැරිම පොන්න හැත්ත බං ඩයලොග් පක්කු නම්eeye baladdi network register wenne na sim eka. sim eka galawala wena phone ekakata gahuwama eth wada na.
customer care call karala baladdi, ung kiyanawa sim ekath active lu.. sim eka damage athi lu..
ea kyala wasse gihin arcade eken aluth sim ekak gatta salli deela.
ea baladdi ekath wada na... balanakota dialog tower ekata hukala tower eken keri berenawa
සැටලයිට් ෆෝන් එකක් තමා ගන්න වෙන්නෙමේ ලංකා දීපේ ඉන්නවානම්, Backup එකක් විදියට වෙන නෙට්වර්ක් එකකින් Sim එකක් දාං ඉදපං.
Starlink Enawata Lankawe Tatta Saadu Pakayo Wirudda Una Neyda Kalayak...
Kari Saadula... Henama Gahanna Oney Okunta..
ඔව්නෙ බං මොනාහරි උනොත් ඒ මිනිස්සුන්ට කියන්න විදිහක්වත් නෑ. කොටින්ම පොලීසියේ ෆෝන්වත් වැඩ නෑ. ලකේපංකාවෙ අප්පට හැමිනෙන communication networkKandy wala eye raa idan kisima kenek contact karaganna widihak na..satellite phone ganna kale hari..
emergency ekakadi lankawe mulinma down wenne communication network ekane
ada eyee idan newei.. dawasak power blackout ekak giyoth cellular netwroks okkoma iwarai
ලන්කාවෙ තහනම්, එකට පර්මිට් එක ගන්න හෙන කට්ටක් කන්න ඔනෙ.සැටලයිට් ෆෝන් එකක් තමා ගන්න වෙන්නෙ
අඩු කුලේ හච් වැඩ..Hutch wada