ඓශ්වර්යාගෙන් පොලීසියට පැමිණිල්ලක්

Dreams001

Member
Dec 6, 2008
15,966
939
0
- ElaKiri Radio -
okane kiyanne hora wada karanakota horen karanna kiyala....dan ithin Salmantawath kiyala balamu beraganna kiyala,me dawas wala lankawene inne

dhan meykane wade ..salmangey aluth film ekata maawa adagahuwa..eyage yaluwage charitheta..ithin maa bc asse ha kiwwa ithin..eeth salman eya ekka tharahailu ne..eyata kiyanna baha..abishekta call ekak damma mama..eya dhan outlu inne passe katha karamu kiwwa.:nerd::nerd:
 

Thilinacba

Well-known member
  • Sep 7, 2006
    13,522
    2,747
    113
    පුශ්පෙ අයියා;7798612 said:
    hik hik

    aish aunty ehenam abishek kollawa allagaththa adu wayasa pennala...

    balagena giyama eyawa set wenne amithab uncle ta ne...


    :rofl::rofl::rofl::P
    :lol:;)