යෝජනාවකි :- දුප්පත් පාසලක විදුලි පද්දතිය සකසලා දීල (wiring repair) පරිගණක කිහිපයක් අරන් දුන්න නම්.
Ammoo Salli ekathu karan ne....එකපාරකුත් ඔය වගේ සින් එකක් කරමු කියල සල්ලිත් එකතු කරාද කොහෙද??
google maps වල ඔය ටික තියෙනවාBus App eka hadanna.
Kalin kenek hadapu ekak thibba awurudu 3-4 Kata kalin idan eeka wada karanne na.
Api Inna thanay, yanna oona thanay dammahama yanna oana bus eka mokakda,ticket price eka keeyada kiyana wisthare tamayi dunne. Eeka tawa enhance Karala haduwa nm Hari.
මේක open source ද? Git hub link ekak ehema tibbanm podi idea ekak gnna tibba.Bus App eka hadanna.
Kalin kenek hadapu ekak thibba awurudu 3-4 Kata kalin idan eeka wada karanne na.
Api Inna thanay, yanna oona thanay dammahama yanna oana bus eka mokakda,ticket price eka keeyada kiyana wisthare tamayi dunne. Eeka tawa enhance Karala haduwa nm Hari.