Ada thel gahanna puluwan3 තියෙන උන් කවද්ද ගහන්නෙ?
මොකක්දuse this
https://fuelday.online
එකිව්වෙOdd even numbers hariyanne na. Prime numbers walin thamai wadima savings karanna puluwan.
ඔව් බන්Dude are you serious ?
හුත්තෙ දිනවල![]()
දුන්නෙ නැ බන් අද ඉරට්ටෙලුඅද ගිහින් ගහන්න මොකුත් ඕනෙ නෑ
සෙඩ් එකෙ එකා කිව්වා අද ඉරට්ටෙ කියලාAda thel gahanna puluwan
https://www.gossip.lankahotnews.net/2026/03/from-today-fuel-will-be-distributed.html
නා බන් මෙහෙQR eka witharai baluwe. Loku polim nam na dan.
තෙල් නැ බන්QR eka witharai baluwe. Loku polim nam na dan.(02)
me hu^&*%*^%3 තියෙන උන් කවද්ද ගහන්නෙ?
ඔත්තේ ඉරට්ටෙ නෙවෙයි මේ යුද්දෙ තව ඇදුනොත් ලග්නෙට තමා ගහන්න වෙන්නෙ තෙල්3 තියෙන උන් කවද්ද ගහන්නෙ?
මොකක්ද
එකිව්වෙ
ඔව් බන්
දුන්නෙ නැ බන් අද ඉරට්ටෙලු
සෙඩ් එකෙ එකා කිව්වා අද ඉරට්ටෙ කියලා
නා බන් මෙහෙ
තෙල් නැ බන්
me hu^&*%*^%
march 31 n passe April 1 kawuda yanne kiyala ahuwanam duka naha
athi ban ape rata me level ekatawath thiyenawa
ඔත්තේ ඉරට්ටෙ නෙවෙයි මේ යුද්දෙ තව ඇදුනොත් ලග්නෙට තමා ගහන්න වෙන්නෙ තෙල්![]()
දුන්නෙ නැ බන් එහෙමQR නෑ කිව්වා මම කලින් QR එකේ තෙල් ටික ගහලා තිබ්බ නිසා.. තෙල් කොච්චර ඕනෙද ඇහුවා.. මට 5000 විතර මදි තිබ්බෙ ෆුල් වෙන්න.. ඒ ගාන ගහගෙන ආවා.. ඔත්තෙ ඉරට්ටෙ මොකුත් බැලුවෙ නෑ.. IOC